یک گزارش جدید از تعطیلی بخش موبایل LG خبر می دهد

به گزارش وبلاگ دوست، بر اساس گزارش منتشر شده از طرف یکی از رسانه های کره ای، LG بعد از ناکامی در یافتن خریدار برای بخش موبایل خود، میخواهد این قسمت را به طور کامل تعطیل کند.

یک گزارش جدید از تعطیلی بخش موبایل LG خبر می دهد

در ماه ژانویه، شرکت LG اعلام نمود که برای بخش موبایل خود در حال آنالیز گزینه های مختلفی از جمله فروش، تعطیلی و کوچک سازی است. اگرچه شرکت LG زمانی سومین تولیدکننده عظیم گوشی در دنیا بود، اما این بخش از شرکت LG در 5 سال گذشته با زیان 4.5 میلیارد دلاری روبه رو شده است.

گفته می گردد LG برای فروش بخش موبایل با شرکت ویتنامی Vingroup و خودروسازی فولکس واگن وارد مذاکره شده اما این گفت وگوها به توافق منجر نشده است. اگرچه هنوز خبر تعطیلی این بخش از LG تأیید نشده، اما به گفته یک منبع مطلع ماه بعدی میلادی بعد از برگزاری جلسه هیأت مدیره LG ، این خبر به صورت رسمی منتشر می گردد.

به نظر می رسد با توجه به زیان ده بودن این بخش از شرکت LG و همچنین پیدا نشدن خریدار برای آن، مدیران این شرکت چاره ای جز تعطیلی بخش موبایل ندارند. بر اساس این گزارش، در حال حاضر LG فرایند توسعه تمام گوشی های جدید از جمله جانشین گوشی ولوت و گوشی رول شونده خود را متوقف نموده است.

  • خروج LG از بازار موبایل به نفع کیست؟

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ

به "یک گزارش جدید از تعطیلی بخش موبایل LG خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گزارش جدید از تعطیلی بخش موبایل LG خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید