گونه های خود را در خانه برجسته کنید

به گزارش وبلاگ دوست، گونه برجسته و پر به بیشتر چهره ها، ظاهری باطراوت و جوان می بخشد. در حالی که گونه های آویزان و افتاده، اغلب نشان دهنده پیری و گونه های فرو رفته نشانه عدم تندرستی است.

گونه های خود را در خانه برجسته کنید

برجسته کردن گونه در خانه یکی از راهکارهای زیبایی بانوان است. شاید این سوالات در ذهنتان مطرح گردد که برای داشتن گونه برجسته چه کنیم یا چه بخوریم تا گونه داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوالات در این مطلب تعدادی از راه ها و محصولات طبیعی برجسته کردن گونه ها را معرفی می کنیم. همراه ما در وبلاگ دوست باشید.

برجسته کردن گونه در خانه

از آلوورا بهره ببرید

در میان سایر مواد مفید برای پوست، آلوورا حاوی ویتامین C و E است که آنتی اکسیدان هستند. به همین علت بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از آن روی گونه ها خاصیت ضد پیری دارد.

از سیب بهره ببرید

بسیاری از افراد سیب را به منظور حفظ سلامت به پوست می زنند؛ چرا که مقادیر زیادی کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان دارد. برای برجسته کردن گونه در خانه از ماسک سیب بهره ببرید.

یک سیب را رنده نموده و روی صورت تان بمالید. اجازه دهید به مدت 20 دقیقه روی پوست تان بماند. سپس ماسک را به آرامی با آب بشویید.

از گلیسیرین و گلاب بهره ببرید

نصف قاشق غذاخوری گلاب را با 1 قاشق چای خوری گلیسیرین رقیق نشده ترکیب کنید. محلول را در یخچال نگهداری نموده و هر شب قبل از خواب آن را روی پوست تمیز ماساژ دهید. اجازه دهید شب روی صورت تان بماند و صبح صورت تان را بشویید.

بعد از گذشت حدود یک هفته متوجه می شوید که پوست اطراف گونه هایتان، نرم تر و پرتر شده است.

گلیسیرین پوست را مرطوب نگه داشته و به ترمیم کلاژن آسیب دیده یاری می نماید. گلاب نیز می تواند به آبرسانی پوست حساس و خشک یا تحریک شده یاری کند.

برای داشتن گونه برجسته از خواص عسل غافل نشوید

بسیاری از افراد معتقدند که عسل به علت خاصیت مرطوب نمایندگی و ضد باکتریایی، ظاهری شاداب برای گونه ها ایجاد می نماید و غنی از ویتامین ، آنزیم و آمینواسید است.

یک مطالعه مروری نشان داده شده است که عسل طبیعی و خالص، غنی از آنتی اکسیدان ها و دارای خاصیت ترمیم نمایندگی پوست است. عسل بعلاوه به علت خاصیت لایه برداری بسیار ملایم، باعث می گردد پس از شستشو، پوستی روشن تر و شفاف تر داشته باشید.

می توانید میزان کمی عسل خالص را با کمی آب مخلوط نموده و به آرامی روی پوست تمیز گونه هایتان بمالید، پس از 15 دقیقه با آب ولرم شست وشو دهید.

از شیر بهره ببرید

به علت وجود آب، چربی و پروتئین، بسیاری از افراد احساس می نمایند که استفاده از شیر روی گونه ها باعث پاکسازی و مرطوب کردن آن ها می گردد.

استفاده از روغن های طبیعی روش دیگری برای برجسته سازی گونه است

بعضی از افراد ادعا می نمایند که استفاده از روغن های طبیعی روی صورت می تواند به فرد یاری کند که چهره اش با ایجاد گونه برجسته و پر، شاداب و جوان تر به نظر برسد.

هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد استفاده از روغن روی صورت، باعث چاق شدن آن قسمت از صورت گردد. با این حال، نتایج مطالعه ای که در مجله علمی درماتولوژی بالینی و زیبایی شناسی منتشر شده است، نشان می دهد که اسیدهای چرب می توانند فاصله بین بیرونی ترین لایه های سلول های پوستی را پر نمایند.

استفاده موضعی از بعضی روغن های خاص می تواند برای پوست مفید باشد و باعث برجسته کردن گونه در خانه گردد. از جمله:

  • روغن بادام: از خواص روغن بادام برای پوست غافل نشوید. روغن بادام خاصیت نرم نمایندگی دارد و باعث بهبود رنگ پوست و شفافیت چهره می گردد.
  • روغن آووکادو: فواید روغن آووکادو برای مو ثابت شده است. این روغن علاوه بر مو، برای پوست به ویژه پوست های خشک و ترک خورده نیز مناسب است.
  • روغن نارگیل: خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو بر هیچ کس پوشیده نیست. این روغن از پوست در برابر اشعه ماورابنفش محافظت می نماید.
  • روغن زیتون: ممکن است با استفاده از خواص روغن زیتون به برجسته کردن گونه در خانه نزدیک شوید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ریزش موی شما با این ماسک قطع می گردد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "گونه های خود را در خانه برجسته کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گونه های خود را در خانه برجسته کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید