کشتی مسافربری خرمشهر ، کویت به گل نشست، آخرین شرایط 230 مسافر و خدمه شناور برلیان

به گزارش وبلاگ دوست، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص حادثه به گل نشستن شناور مسافربری برلیان در راستا خرمشهر - کویت گفت: مقارن ساعت 14 و 15 دقیقه ظهر امروز شناور یاد شده در حوالی بندر اروندکنار به نقطه کم عمق برخورد کرد و به گل نشست.

کشتی مسافربری خرمشهر ، کویت به گل نشست، آخرین شرایط 230 مسافر و خدمه شناور برلیان

نوراله اسعدی اضافه نمود: بلافاصله بعد از اعلام شرایط اضطرار به برج کنترل بندر خرمشهر، نیروهای امداد و نجات دریایی وارد عملیات شدند و چهار یدک کش و 2 شناور ناجی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و همه مسافران با دقت و نظارت افسران امداد و نجات دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به شناورهای امدادی منتقل شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر آبراه در شرایط جذر است پیش بینی می شود تا ساعت 21 امشب با بهبود شرایط امکان خارج سازی شناور مسافربری مذکور فراهم شود.

نوراله اسعدی اضافه نمود: کشتی به گل نشسته در اروندرود حامل 230 مسافر و خدمه بوده که همه سرنشینیان پس از اعلام شرایط اضطراری از سوی نیروهای امداد بندر خرمشهر به یدک کش های نجات و سپس با نظارت و دقت افسران ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به بندر اروندکنار منتقل شدند.

وی اضافه نمود: مسافران کشتی با کمک چهار یدک کش و 2 شناور ناجی به اروندکنار منتقل شدند و تا ساعاتی دیگر همه مسافران به خرمشهر منتقل خواهند شد.

اسعدی گفت: مسافران کشتی مسافربری جهت خرمشهر - کویت ظهر پنجشنبه از بندر خرمشهر راهی کویت خواهند شد.

بیژن ربیعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان هم در این زمینه به ایرنا گفت: از آنجا که در گذرنامه مسافران کشتی مسافربری برلیان در بندر خرمشهر مهر خروج ثبت شده لذا برای ثبت مهر ورود در گذرنامه آنان هماهنگی شده تا ماموران اداره گذرنامه خرمشهر در اروندکنار مستقر شوند. پس از ثبت مهر ورود به کشور در گذرنامه مسافران کشتی برلیان، تمام مسافران از اروندکنار آبادان به خرمشهر منتقل می شوند.

چمدان

منبع: گردشبان

به "کشتی مسافربری خرمشهر ، کویت به گل نشست، آخرین شرایط 230 مسافر و خدمه شناور برلیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی مسافربری خرمشهر ، کویت به گل نشست، آخرین شرایط 230 مسافر و خدمه شناور برلیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید