کاپیتان تیم ملی امارات علیه مجیدی ، انتها تلخ فرهاد!

به گزارش وبلاگ دوست، شاگردان فرهاد مجیدی با شکست دیروز 33 امتیازی ماندند و فصل را با حضور در رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات به انتها رساندند.

کاپیتان تیم ملی امارات علیه مجیدی ، انتها تلخ فرهاد!

تیم فوتبال اتحاد کلباء که راهنمایی آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد، دیشب در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی به مصاف تیم رده هفتمی الجزیره رفت تا یکی از مسابقات هفته بیست و ششم و سرانجامی فصل 23-2022 لیگ برتر امارات را برگزار کند.

شاگردان فرهاد مجیدی که طی دو هفته گذشته لیگ امارات نتایج خوبی کسب نموده و پیروز به پیروزی ارزشمند مقابل شارجه شده و پس از آن به تساوی برابر خورفکان رسیدند، در تقابل دیروز با تیم پُرستاره الجزیره کار سختی داشتند و با وجود اینکه در نیمه اول با نتیجه بدون گل متوقف شدند، در نهایت با شکست زمین را ترک کردند.

علی مبخوت، ستاره الجزیره و کاپیتان تیم ملی امارات پنالتی به دست آمده برای الجزیره را در دقیقه 65 با یک ضربه مطمئن و خلاف جهت دروازه بان اتحاد کلباء تبدیل به گل کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی با این پنالتی عقب بیفتند و نتوانند مقامت خود را حفظ نمایند.

در حالی که شاگردان مجیدی برای جبران گل خورده کوشش می کردند، الجزیره پیروز شد در دقیقه 1+90 روی فرار تماشایی علی مبخوت از پشت مدافعان اتحاد کلباء و پاس در عرض این بازیکن، به وسیله احمد العطاس به دومین گل دست پیدا نموده و رجحان خود را قطعی کند.

علی مبخوت که با درخشش مقابل شاگردان مجیدی و گلزنی و پاس گل نقش مهمی در پیروزی دو بر صفر الجزیره داشت، کاری کرد تا تیمش 46 امتیازی گردد و موقتا به رده پنجم جدول لیگ برتر امارات صعود کند.

شاگردان فرهاد مجیدی با این شکست 33 امتیازی ماندند و فصل را با حضور در رتبه هشتم جدول لیگ برتر امارات به سرانجام رساندند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاپیتان تیم ملی امارات علیه مجیدی ، انتها تلخ فرهاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی امارات علیه مجیدی ، انتها تلخ فرهاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید