تصمیم AFC برای محرومیت آل کثیر درست بود، رفتار مهاجم پرسپولیس بچه گانه بود

به گزارش وبلاگ دوست، وکیل پیشین سرخ پوشان گفت: محرومیت عیسی آل کثیر از سوی کمیته انضباطی AFC درست بود و مهاجم پرسپولیس رفتار بچه گانه ای را مرتکب شد.

تصمیم AFC برای محرومیت آل کثیر درست بود، رفتار مهاجم پرسپولیس بچه گانه بود

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ دوست، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله سه ساعت مانده تا شروع بازی با النصر عربستان با خبر محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد و نمی تواند از این بازیکن در دیدار مقابل النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان استفاده کند.

بهنام علی محمدی در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت آل کثیر به خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست اظهار کرد: تصمیمی که AFC گرفته، کاملاً درست بوده است چون این بازیکن در جریان این رقابت ها کار غیرحرفه ای انجام داده و حرکتی نژادپرستانه مرتکب شده، باید در همین رقابت ها با محرومیت روبرو شود.

وی اضافه کرد: این موضوع که عنوان می شود عربستان در محرومیت آل کثیر نقش داشته کاملاً غلط است. این بازیکن رفتارش بچه گانه بود و در دیدار با پاختاکور ازبکستان بیش از یک بار چشمانش را به حالت بادامی کرد و رسماً بازیکنان پاختاکور را مورد تمسخر قرار داد. شاید در فرهنگ ما چنین کاری هیچ ایرادی نداشته باشد ولی در عرصه بین المللی باید ملاحظه کرد. هر کاری که ممکن باشد ضد فرهنگ اقوام دیگر باشد، از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم است.

وکیل پیشین سرخ پوشان خاطرنشان کرد: اگر آل کثیر عمدی در تمسخر چشم بادامی نداشت، چرا پس از گلزنی مقابل شارجه امارات و السد قطر چنین شادی گلی را انجام نداد. رفتار آل کثیر غیرحرفه ای و بچگانه بود و حکمی که کمیته انضباطی AFC صادر کرد، مبتنی بر قوانین بوده است. مطمئن باشید اگر چنین تخلفی در لیگ قهرمانان اروپا صورت پذیرد، بازیکن 6 ماه نه، بلکه دو سال محروم می شود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تصمیم AFC برای محرومیت آل کثیر درست بود، رفتار مهاجم پرسپولیس بچه گانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم AFC برای محرومیت آل کثیر درست بود، رفتار مهاجم پرسپولیس بچه گانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید