کافه های استانبول

به گزارش وبلاگ دوست، کامل ترین و در عین حال تاریخی ترین چیز در استانبول قهوه می باشد که قدمت آن به قرن شانزدهم بازمی شود. قهوه ترک از دیرباز یکی از معروف ترین ویژگی های ملت ترکیه بوده و است. به طور سنتی، قهوه خانه ها مکان هایی بودند که

کافه های استانبول
  • سربازان
  • بازرگانان
  • هنرمندان

برای بحث و مناظره گرد هم می آمدند. امروزه نیز بسیاری از ما کافه ها را به عنوان مکانی برای گفت و گو انتخاب میکنیم و در استانبول نیز کافه گردی از تفریحات استانبول به شمار میرود.

در این مقاله قصد داریم شما را با برترین کافه های این شهر که برترین قهوه ها و برترین شیرینی های ترکی را می توان در آن ها امتحان کرد شما را آشنا سازیم:

برترین کافه های استانبول با برترین قهوه ها:

قهوه ترک در جهان معروفیت بسیار زیادی دارد و مهم نیست که در کجای استانبول یا ترکیه باشید به راحتی می توانید این قهوه را با طعم اصیل خود تست کنید. اما چندین کافه بسیار مشهور در این شهر وجو دارد که در سفر به تور استانبول خود نباید بازدید از آن ها را از دست بدهید.

قهوه ترکی فاضل بیگ (Fazıl Beys Turkish Coffee):

قهوه ترکی Fazıl Bey یک کافه کوچک در بازار پر جنب و جوش Kadıköy است که سالیان سال برترین قهوه ها را به عاشقان قهوه ارائه می دهد. این فروشگاه محبوب که از سال 1923 افتتاح شده است، یکی از قدیمی ترین فروشگاه های شهر می باشد که در آن می توانید نوشیدنی خود را در یک فضای سنتی میل کنید.

کافه مهمت افندی (Kurukahveci Mehmet Efendi):

این فروشگاه که میراثی از خاندان افندی است در سال 1871 تاسیس شده، می توان گفت یکی از برترین قهوه ها را در استانبول ارائه می دهد. در این کافه کوچک هر روزه صفی طولانی از عاشقان قهوه ایجاد می گردد که منتظرند تا برترین نوشیدنی ها را از کافه بنام طلب نمایند

کافه مانداباتماز Mandabatmaz))

مانداباتماز که در یک خیابان فرعی باریک در بی اوغلو واقع شده است، معروفیت دیرینه خود را به عنوان یک مکان محبوب در استانبول برای لذت بردن از یک فنجان قهوه ترکی اصیل حفظ نموده است. این کافه از برترین ها در خصوص تکنیک دم کردن قهوه است.

برترین کافه های استانبول از نظر صبحانه:

یکی از برترین وعده هایی که در تور استانبول می توانید آن را تست نمایید صبحانه می باشد. صبحانه های ترکیه که در آن انواع آیتم های یک صبحانه مفصل را می توان در آن یافت وعده ای بسیار خوش طعم و مقویست و پیشنهاد ما این است که اگر بلیط هواپیما خود را به مقصد استانبول رزرو می کنید حتما این وعده را در کافه های استانبول میل نمایید.

  1. کافه ناملی گورمه، کاراکوی:

نامی گورمه یکی از برترین صبحانه های ترکی را با انواع آیتم های مختلف ارائه می دهد و بیش از 40 سال قدمت دارد. این مکان بعلاوه یکی از متنوع ترین و سنتی ترین صبحانه های ترکی را با غذاهای مختلف ارائه می نماید

این رستوران را بیشتر به خاطر:

  • پاستیرمای (گوشت گاو پخته شده) که می تواند با تخم مرغ سرخ شده یا ساده سرو گردد، شناخته شده است.
  1. کافه وان کهوالتی اوی، جهانگیر Van Kahvaltı Evi, Cihangir))

Van Kahvalti Evi مکانی لذت بخش برای لذت بردن از صبحانه است، با غذاهای محلی تازه و طبیعی از فلات شرقی آناتولی که در محل آماده می گردد.

پرطرفدارترین غذاهای موجود در منوی آن ها، غذاهای صبحانه کردی کاووت، میرتوگا (تهیه شده از کره و گردو) و جاجی است. برای دوستداران پنیر، انواع مختلفی از جمله

  • پنیر گیاهی از وان
  • پنیر تولوم تهیه شده از پوست گوسفند
  • گروی کارس

وجود دارد.

  1. کافه دوگاکیییز گرمت، بی اوغلو (Dogaciyiz Gourmet, Beyoglu)

یکی از برترین صبحانه هایی که در هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به تور استانبول می توانید آن را تست کنید صبحانه های کافه دوگاکیییز گرمت در منطقه بی اوغلو می باشد.

صبحانه های ترکی این رستوران از برترین صبحانه های استانبول است چرا که تمام مواد اولیه آن از مواد محلی خاص تهیه می گردد و در بخشی آرام و خلوت واقع شده است.

برترین کافه های استانبول از نظر کیفیت:

کیفیت در انتخاب کافه حرف اول را می زند. از این رو بهتر است در این فهرست تعدادی از برترین کافه های استانبول از نظر کیفیت را نیز برای شما بر شماریم:

  1. کافه دوربان Durbun Cafe

این کافه از نظر سرویس دهی و کیفیت غذا در سایت تریپ ادوایزر رتبه 4.5 از 5 را در میان کاربران به دست آورده است.

در این کافه که می توانید 3 وعده صبحانه ناهار و شام را میل کنید غذاهایی برای افراد با عادت های غذایی خاص مانند:

  • گیاه خواران
  • وگان ها
  • کسانی که فقط از گوشت حلال استفاده می نمایند

غذا هایی را در منو خود دارند.

  1. کافه دوکان گالاتا Dukkan Galata

این کافه نیز همچون کافه دوربان از امتیاز بالایی در میان کاربران تریپ ادوایزر برخوردار است و غذاهایی را برای افرد با عادت غذایی

  • گیاه خوار
  • وگان
  • بدون گلوتن

در منو خود دارد. غذاهای این رستوران از برترین مواد و کیفیت تهیه می شوند و بسیار سالم هستند.

  1. کافه بیکینگ کامپانی استانبول (Istanbul Baking Company)

انواع غذا و نوشیدنی های با کیفیت را می توانید در کافه بیکینگ کامپنی امتحان کنید. این کافه را می توانید اگر به بازار استانبول می روید امتحان نموده و از کیفیت غذاهای آن لذت ببرید.

منبع: طاهاگشت

به "کافه های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید