پیراهن های خنک که به جای مانتو می توان پوشید

به گزارش وبلاگ دوست، همه ما از کودکی فصل تابستان را با مسافرت به شهرهای شمالی، رفتن به ساحل و پوشیدن لباس های بلند گلدار به یاد می آوریم. به همین علت امروزه خوشبختانه طراحان مد و لباس نیز به این مسئله توجه نموده و استایل تابستانی با لباس ساحلی در میان لباس های تابستانی هنوز هم جایگاهی ویژه دارد.

پیراهن های خنک که به جای مانتو می توان پوشید

در این مطلب قرار است از تابستان زیبا و رنگ های زیباترش و پیراهن های مخصوص این فصل بگوییم. اگر این روزها به استایل های مردم در خیابان ها دقت نموده باشید لباس های زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف، چشم هایتان را نوازش می دهد. در این مطلب از وبلاگ دوست به موضوع پیراهن های خنک جایگزین مانتو می پردازیم.

پیراهن های خنک جایگزین مانتو

پیراهن های بلند برترین انتخاب برای رفتن به دریا و ساحل هستند. اما کاربرد این آیتم خنک به همین جا ختم نمی گردد! شما می توانید این مدل از پیراهن ها را با یک تونیک یا شومیز کوتاه ست کنید و یک استایل خیابانی مجذوب کننده و متناسب با این فصل بسازید. یادتان باشد جنس این پیراهن ها بهتر است از نخ و الیاف طبیعی باشد تا باعث بالا رفتن دمای بدن نگردد. نکته مهم بعدی در استفاده از این پیراهن ها برای ساخت استایل های تابستانی این است که رنگ های سایر عناصر استایلتان را بر اساس رنگ پیراهن انتخاب کنید چون این آیتم در واقع عنصر اصلی و تاثیرگذار در ظاهر شما است. پوشیدن صندل و اکسسوری هایی مثل گردنبند چوبی بلند یا دستبند، می تواند مکمل ست تابستانی و ساحلی شما باشد.

اگر به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید به مطلب 5 روش عالی برای از بین بردن پف صورت مراجعه کنید.

کیفیت پارچه لباس تابستانی

پارچه های کتان، مناسب برای مرد و زن است و برای لباس های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های پنبه ای برای لباس های سبک، پیراهن و دامن گزینه مناسبی است. پارچه کتان گزینه مناسبی برای کنار آمدن با گرمای تابستان است. این الیاف که از گیاه کتان فراوری می گردد، علاوه بر این که به شما احساس خنکی می دهد، عرق بدن را نیز جذب می نماید. برترین پارچه های کتان در ایرلند و ایتالیا فراوری می گردد.

انتخاب رنگ لباس های تابستانی

رنگ های پاستلی

یکی از ترندهای بهار و تابستان سال جاری استفاده از رنگ های پاستلی است. استفاده کردن از مانتو، شال یا شلوار به رنگ پاستلی، علاوه بر این که حس خوبی را به بیننده القا می نماید، باعث می گردد که گرمای کمتری جذب کنید و در نتیجه خنک بمانید.

رنگ های سرد

رنگ های سرد مثل خانواده آبی ها، می تواند انتخاب خیلی خوبی برای استایل های تابستانی باشد. طیف رنگ های سرد مثل آبی های خیلی روشن وقتی که با یک رنگ گرم مثل نسکافه ای یا بژ ترکیب شوند، یک ظاهر کامل و عالی به وجود می آورند.

استفاده از پترن های مختلف

فصل تابستان زمانی است که معمولا استایل ها به سمت ماکسیمال شدن پیش می فرایند یعنی پترن ها و طرح های شلوغ جایگزین سادگی و یکنواختی لباس های زمستانی می شوند. پارچه ها و لباس های تابستانی معمولا شلوغ و رنگانگ هستند و همین باعث افزایش تنوع و مجذوب کنندهیت آیتم های تابستانی می گردد. برای ساخت استایل های تابستانی، از پترن های مجذوب کنندهی مثل توپ توپی، راه راه، میوه ای و پلنگی بهره ببرید. نتیجه اش شگفت انگیز خواهد بود!

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی وبلاگ دوست مطلب از روی رنگ شیشه عطر، بوی آن را تشخیص دهید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "پیراهن های خنک که به جای مانتو می توان پوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن های خنک که به جای مانتو می توان پوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید