پرسپولیس در زمین می جنگد و حقش را می گیرد نه با حکم انضباطی

به گزارش وبلاگ دوست، تهران (پانا) - مهاجم پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم نگران سه امتیاز عقب ماندن از صدر جدول نیستند و این امتیازها جبران می گردد.

پرسپولیس در زمین می جنگد و حقش را می گیرد نه با حکم انضباطی

به گزارش ایران ورزشی، مهدی عبدی از جمله بازیکنان خوشبین پرسپولیس است که فکر می نماید رسیدن به قهرمانی ششم نزدیک است. او نه تنها در مورد لیگ بلکه در مورد جام حذفی نیز نظرات جالبی دارد و معتقد است پرسپولیس در هر دو جام، مهم ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود. به فاصله کوتاه تا بازی با ذوب آهن، با مهاجم جوان پرسپولیس به گفت وگو پرداختیم که می خوانید:

از بازی با فجرسپاسی آغاز کنیم. در آن ملاقات، دو ضربه خوب را به سمت دروازه زدی اما گل نشد.

فکر می کنم آن روز خیلی خوب بازی کردم و چند ضربه خطرناک هم داشتم اما نمی دانم چه بگویم؛ انگار قرار نیست بدشانسی دست از سر من بردارد چون اگر دقت نموده باشید، شوت ها را طوری زدم که دروازه بان حریف هم نمی توانست آن را مهار کند اما فقط بدشانسی مانع از آن بود که به گل برسم. با وجود این قرار نیست همه چیز، همواره به یک شکل تکرار شود. حتماً روز من هم می رسد. در این بازی خیلی دویدم و کوشش کردم، به شکلی که کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشتند.

فاصله تان با صدر جدول به سه امتیاز رسیده است. به نظرت این فاصله تا انتها فصل قابل جبران است؟

همان طور که گفتید، شرایط به شکلی پیش می رود که با نتیجه یک بازی، همه چیز تغییر می نماید. به همین علت اصلاً نگران فاصله سه امتیازی نیستیم. به عقیده من، خیلی راحت می توانیم آن را جبران کنیم زیرا هنوز 15 بازی دیگر باقی مانده و ما هم مدعی اول قهرمانی هستیم. فاصله بیشتر از این هم، به وسیله تیم ما جبران شده است.

طرفداران پرسپولیس می گویند احکام انضباطی باعث ایجاد این فاصله شده!

در مورد حکم کمیته انضباطی هم باید بگویم ما منتظر چنین مسائلی نیستیم چون یاد گرفته ایم در زمین بازی بجنگیم و حق مان را بگیریم. موضوعی که در چند سال گذشته هم آن را ثابت نموده ایم و خدا را شکر به آنچه می خواستیم هم رسیده ایم. این مبارزه در نیم فصل دوم نیز ادامه دارد.

گفته می شود نام عیسی آل کثیر به خاطر مصدومیت از فهرست پرسپولیس خارج می شود. چه نظری در این خصوص داری؟

در فوتبال حرفه ای، خطرات زیادی وجود دارد و اتفاقی که برای عیسی رخ داد، ممکن است برای هر بازیکن دیگری رقم بخورد. من مطمئنم شرایط هر طور که پیش برود، عیسی با اعتماد به نفس بالا و شرایط فنی و بدنی بهتر به میادین بازمی شود.

اما اگر به هر علتی باشگاه تصمیم به جذب مهاجم جدیدی بگیرد، ممکن است جای تو در ترکیب اصلی تنگ شود!

فقط مربیان تیم می توانند در این مورد تصمیم بگیرند. اگر بازیکن جدیدی جذب شود، حتماً در کنار هم برای بهتر شدن شرایط پرسپولیس کوشش خواهیم کرد. از سوی دیگر، مطمئناً هر چه شرایط رقابتی بیشتر شود، حتماً کیفیت من و در مجموع تیم مان بالا می رود.

در رابطه با بازی مقابل ذوب آهن در جام حذفی چه صحبتی داری؟

یحیی گل محمدی در سال های گذشته، قهرمانی در جام حذفی را تجربه نموده و در این جام، تبحر خاصی دارد. به همین علت، با تمام قدرت به مصاف ذوب آهن می رویم تا از سد این تیم بگذریم. ان شاءالله استارت قهرمانی مان در جام حذفی را از همین بازی مقابل ذوب آهن بزنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرسپولیس در زمین می جنگد و حقش را می گیرد نه با حکم انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در زمین می جنگد و حقش را می گیرد نه با حکم انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید