رامین رضائیان اهل شده باشد بازیکن مفیدی است

به گزارش وبلاگ دوست، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم برای ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر کار سختی خواهد داشت.

رامین رضائیان اهل شده باشد بازیکن مفیدی است

وحید قلیچ در گفت وگو با پانا درباره تقابل پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر که عصر امروز برگزار خواهد شد، گفت: رسول خطیبی تیم خوبی ساخته و فوتبال خوبی را از این تیم دیده ایم و آنها تنها تیمی هستند که در دو فصل اخیر لیگ برتر ایران پرسپولیس را شکست داده اند. وقتی هیچ تیمی در ایران نتوانست در لیگ برتر پرسپولیس را شکست دهد و تنها آلومینیوم این کار را انجام داد، نشان می دهد حریف سختی پیش روی تیم یحیی گل محمدی است.

وی ادامه داد: آلومینیوم در این دو فصل که به لیگ برتر صعود نموده است گربه سیاه پرسپولیس بوده، همانطور که در مقطعی تیم هایی مانند وحدت و راه آهن گربه سیاه بودند اما انتها آنها هم مقابل قدرت پرسپولیس شکست خوردند. آلومینیوم هم با اینکه تیم خوبی است، اما به نظرم در تهران شکست خواهند خورد چون پرسپولیس احتیاج مبرمی به سه امتیاز این بازی دارد تا همچنان در کورس قهرمانی بماند.

مربی اسبق پرسپولیس اضافه نمود: اگر تیم یحیی گل محمدی در همه بازی ها مانند ده دقیقه اول بازی با نساجی قائمشهر باشد و خیلی زود به گل برسد، در لیگ ایران تیمی توانایی روبرو شدن با پرسپولیس را ندارد. پرسپولیس در مشهد مقابل نساجی نمایشی داشت که ما را یاد پرسپولیس دهه 60 انداخت که همان ابتدای بازی کار را تمام می کرد.

قلیچ درباره بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس گفت: رامین فوتبالیست خوبی است و کیفیت بالایی دارد، منتها امیدوارم به قول برانکو اهل شده باشد. رامین رضائیان اگر اهل شده باشد به درد پرسپولیس می خورد و یاری خوبی به یحیی گل محمدی خواهد بود. امیدوارم حاشیه های قبل را کنار بگذارد و تمام تمرکزش روی موفقیت پرسپولیس باشد تا یکبار دیگر بتواند به تیم ملی هم برگردد و در جام جهانی بازی کند.

گلر اسبق پرسپولیس درباره عملکرد حامد لک گفت: من اهل تعریف و تمجید و انتقاد بی فایده نیستم و همواره حرفم را زده ام. برای ما پرسپولیس مهم تر از همه بازیکن هاست و شادی طرفداران را می خواهیم. حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا آغاز خوبی با پرسپولیس داشت اما در چند وقت اخیر گل های ساده ای خورده است، باید روی این ضعف ها کار کند. اگر لازم باشد همان حرف هایی که به علیرضا بیرانوند زدم و خودش را پیدا کرد را به حامد لک هم می زنم تا به خودش بیاید.

قلیچ در انتها درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: حقیقت این است که قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر سخت تر از فصل های قبل شده است و بازیکنان باید خیلی حواس شان جمع باشد. باز هم می گویم پرسپولیس اگر مانند ده دقیقه اول بازی با نساجی باشد، کار همه تیم ها سخت است و جام باز هم روی دست سید جلال حسینی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رامین رضائیان اهل شده باشد بازیکن مفیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضائیان اهل شده باشد بازیکن مفیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید