ویروس کرونا برخی اوقات تا یک ماه در بدن می ماند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

به گزارش وبلاگ دوست، فوق تخصص ایمنولوژی گفت: بیماران کرونا باید توجه داشته باشند این ویروس برخی اوقات تا یک ما در بدن می مانند پس مراقب باشن تا دیگران را آلوده کنند.

ویروس کرونا برخی اوقات تا یک ماه در بدن می ماند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

شکور امیدی فوق تخصص ایمنولوژی و رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی وبلاگ دوست، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا باید سیستم ایمنی بن قوی باشد پس به داروهای کمکی مانند ویتامین ها نیاز داریم در غیر این صورت هیچ دارویی برای از بین بردن ویروس اثر ندارد.

وی ادامه داد: تمام داروهایی که نیاز است در کشور وجود دارد و مردم نباید بترسند و استرس داشته باشد وقتی کسی به کرونا مبتلا شود با دستگاه اکسیژن و همین داروهای موجود و سیستم ایمنی قوی می تواند آن را شکست دهد.

امیدی بیان نمود: در مورد بیماری کرونا و بیماران دیابتی می خواهم چند نکته اساسی را عرض کنم آن چیزی که خیلی مهم است این است مردم باید بدانند که ویروس داخل سلول خودش را مخفی می کند و مثل باکتری نیست باکتری در بدن می چرخد پس بنابر این نمی شود با خود درمانی درمان کنیم. مورد بعد ویروس کرونا تبش سرد است بنابراین بیشتر غذا های گرم باید مصرف کنیم فندوق معز گردو حلواشکری و در کل مواد گرمی همچنین در این زمان نباید ترشی مصرف شوداما مساله اساسی این است که دیابتی ها هر ساله باید واکسن آنفولانزا را تزریق کنند.

وی گفت: نکته مهمی که باید تاکید کنم این است که بعضی ها می گویند 14 روز دوره نقاهت است یعنی 14 روز بعد بیمار مرخص شد از بیمارستان بیرون آمد یا 14 روزش گذشت دیگر ما بگوییم بیمار پاک است این طور نیست یک سری مقالات علمی دنیا ثابت می کند می گوید ممکن است یک ماه این ویروس در بدن باشد این خیلی مهم است کسانی که فکر می کنند خوب شدند باید احتیاط کنند تا دیگران را درگیر نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ویروس کرونا برخی اوقات تا یک ماه در بدن می ماند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا برخی اوقات تا یک ماه در بدن می ماند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید