نتایج یک تحقیق: حساسیت نوزادان به شیر تنها یک درصد است

به گزارش وبلاگ دوست، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، فقط یک درصد از بچه ها غربی به لبنیات حساسیت دارند؛ با این وجود 14 درصد والدین ادعا می نمایند که شیرخوارانشان نمی توانند شیر گاو مصرف نمایند.

نتایج یک تحقیق: حساسیت نوزادان به شیر تنها یک درصد است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دوست به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد، فقط یک درصد از بچه ها غربی به لبنیات حساسیت دارند؛ با این وجود 14 درصد والدین ادعا می نمایند که شیرخوارانشان نمی توانند شیر گاو مصرف نمایند.

محققان داده های مربوط به 12 هزار کودک از 9 کشور عمدتاً اروپایی را آنالیز کردند؛ آنها همچنین به دستورالعمل های تشخیص آلرژی شیر گاو در نوزادان پرداختند.

محققان امپریال کالج لندن می گویند اشتباه تشخیص دادن حساسیت به شیر گاو ممکن است باعث گردد شرایط جدی تری پیش آید و منجر به بروز مسائل سلامتی گردد.

پژوهشگران این مطالعه دریافتند، دستورالعمل های پزشکی برای تشخیص نوزادان مبتلا به آلرژی شیر گاو، رفتار طبیعی کودک را در نظر نمی گیرند.

در حال حاضر دستورالعمل ها می گویند علائم آلرژی شیر گاو شامل گریه بیش از حد و مدفوع سست است که این علائم به طور عادی در همه نوزادان سالم و معمولی شایع است.

رابرت بویل، نویسنده اصلی پژوهش در امپریال کالج لندن گفت: غلط تشخیص دادن حساسیت به شیر ممکن است منجر به از بین رفتن سایر شرایط و بروز مسائل جدی تر گردد.

این پژوهش در کشورهایی نظیر انگلیس، استرالیا و روسیه اجرا شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "نتایج یک تحقیق: حساسیت نوزادان به شیر تنها یک درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج یک تحقیق: حساسیت نوزادان به شیر تنها یک درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید