نانوایی ها موظف به رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند هستند

به گزارش وبلاگ دوست، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: تمامی متصدیان و شاغلان نانوایی های سطح شهرستان موظف به رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند هستند و در این راستا با آموزش و اطلاع رسانی باید آن ها را نسبت به مرحله جدید طرح هوشمند فاصله گذاری آشنا کرد.

نانوایی ها موظف به رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند هستند

به گزارش وبلاگ دوست آنلاین به نقل از ایسنا، حمزه عبدکوند سه شنبه 26 فروردین در جلسه آنالیز شرایط بهداشتی نانوایان در بحث کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس در اسدآباد، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 122 واحد نانوایی بوده که توسط اتاق اصناف شهرستان در طول سال گذشته 500 مورد بازرسی اجرا شده که بر اساس این آمار به طور میانگین چهار بار از هر نانوایی بازدید شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد، استان همدان تعداد بازدیدهای گشت مشترک از سطح نانوایی ها را در سال گذشته 50 مورد برشمرد و توضیح داد: از زمان شیوع کرونا ویروس تا به امروز بیش از 6000 ماسک و دستکش توسط اتحادیه نانوایان در بین واحدهای نانوایی در راستای بهداشت و سلامت جامعه به صورت رایگان توزیع شده است.

رعایت بهداشت فردی شاغلان نانوایی ها، بهداشت چانه و خمیر نانوایی ها، بهداشت ابزار و تجهیزات نانوایی، استفاده از کلاه و ماسک و روپوش و ضدعفونی فضای نانوایی ازجمله مواردی بود که عبدکوند در این جلسه به آن تأکید کرد و یادآور شد: نانوایی ها حتی الامکان از دریافت پول نقد خودداری و به وسیله دستگاه کارت خوان پول خود را از مشتریان در راستای بهداشت و سلامت جامعه دریافت نمایند.

وی در رابطه باعرضه نان توسط بعضی از سوپرمارکت ها و مغازه ها نیز یادآور شد: در این رابطه احتیاج است برای آن راهکاری مناسب آنالیز گردد و چند نانوایی که دارای عرضه نان باکیفیت هستند را برای عرضه نان به فروشگاه ها انتخاب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد در پایان خطاب به نانوایان تأکید کرد: با نانوایانی که رعایت بهداشت را ننمایند، برخورد خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نانوایی ها موظف به رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوایی ها موظف به رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید