مهمترین نکات در راستای افزایش کیفیت خدمات به مسافران در نخستین جلسه ستاد کشوری مطرح شدند

به گزارش وبلاگ دوست، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، مهمترین نکات در راستای افزایش کیفیت خدمات به مسافران در نخستین جلسه ستاد کشوری مطرح شدند.

مهمترین نکات در راستای افزایش کیفیت خدمات به مسافران در نخستین جلسه ستاد کشوری مطرح شدند

وبینار دبیرخانه ستاد سفر با ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها با حضور دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور و نمایندگان بعضی دستگاه های عضو در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار گردید.

سید مصطفی فاطمی (دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور) با اشاره به برگزاری روزانه وبینارها به منظور هماهنگی امور در استانها اضافه نمود: دبیرخانه ستادهای استانی از شانزدهم اسفند فعالیت خود را شروع نموده اند و اولین جلسه ستاد کشوری برگزار می گردد.

او با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان از سوم فروردین و تغییر الگو براساس این ایام اضافه نمود: مصوبه ابلاغی شورای فرهنگی عمومی که برای تمامی استانها ارسال شده ملاک کار است. تشویق و ترغیب راه اندازی پویش شهرما روزه دار است و فعالیت واحدهای پذیرایی زیر مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمان افطار تا سحر از جمله تاکیدات این مصوبه است.

فاطمی با بیان اینکه نیمه غربی کشور روز سه شنبه و نیمه شرقی روز چهارشنبه کشور درگیر بارندگی های شدید خواهند بود، بر توجه به هشدارهای هواشناسی، برنامه ریزی و هماهنگی با کمیته اسکان و استانداری برای انتقال مسافرانی که در چادر اقامت دارند به محل های اسکان اضطراری ستاد سفر اشاره نمود.

هماهنگی با شهرداری برای اطلاع رسانی و اعلام سالن های تدارک دیده شده، راه اندازی گشت های شبانه برای کنترل شرایط امور، اعلام اطلاعیه های استانی به منظور زیرنویس در صدا و سیما، اتخاذ تدابیر لازم برای حفاظت از بازارچه های صنایع دستی و کمپین های شصت سی از دیگر تاکیدات دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور بود.

او به شروع طرح آرامش بهاری به وسیله سازمان اوقاف و امور خیریه در بیش از دو هزار بقعه متبرکه اشاره نمود و اضافه نمود: این سازمان به عنوان عضو نو به ستاد اضافه شده و همکاری خوبی طی این مدت شکل گرفته است.

بعلاوه در این جلسه محمد اصغری با اشاره به بارندگی شدید از روز نخست تعطیلات بر خودداری از اطراق اطراف رودخانه ها تاکید نمود.

او با اشاره به اینکه سامانه ای از شمال غرب و غرب کشور از جمله آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه وارد کشور می گردد، ادامه داد: در روزهای آینده این سامانه تشدید می گردد و منطقه ها بیشتری را در بر می گیرد.

این کارشناس هواشناسی باد شدید بخصوص در استانهای کرمان، یزد، اصفهان، فارس را پدیده دیگر این ایام مطرح نمود و اضافه نمود: با توجه به اینکه کاهش دما خواهیم داشت، مسافران سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

منبع: همگردی

به "مهمترین نکات در راستای افزایش کیفیت خدمات به مسافران در نخستین جلسه ستاد کشوری مطرح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نکات در راستای افزایش کیفیت خدمات به مسافران در نخستین جلسه ستاد کشوری مطرح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید