مهدی تاج در مرکز DECC بلیت فروشی فیفا

به گزارش وبلاگ دوست، صبح امروز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به دفتر فیفا در منطقهDECC در دوحه رفت و جلسه ای را با مسئول بلیت فروشی فیفا برگزار کرد.

مهدی تاج در مرکز DECC بلیت فروشی فیفا

از مهمترین موضوعاتی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این ملاقات بیان کرد، پیگیری بلیت طرفداران ایرانی و درخواست های زیاد تماشاگران برای بازی با آمریکا بود.

وی از مسئولین بلیت فروشی فیفا خواست که در صورت امکان تعدادی بلیت برای طرفداران ایرانی که در قطر حضور داشته و یا قصد آمدن به این کشور را دارند، در نظر بگیرند.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه به وسیله مهدی تاج، پیش بینی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات بود که در صورت صعود، نحوه توزیع بلیت به طرفداران فوتبال ایران به چه صورت است.

لازم به ذکر است، در این ملاقات داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی، حمیرا اسدی، رییس دپارتمان بین الملل و امیرحسین حسینی، معاون دبیرکل و مسئول بلیت فروشی فدراسیون نیز حضور داشتند.

بعلاوه مسئول بلیت فروشی فیفا خاطرنشان کرد بستگی به تیم های صعود نماینده و تقاضای طرفین برای 50 درصد گنجایش ورزشگاه موجود است و اینکه تعدادی بلیت از ابتدا فروخته شده و از مقدار بلیت های به جامانده تیم ها می توانند بلیت های خود را دریافت نمایند.

در ادامه، مسئولین فدراسیون فوتبال ایران از زحماتی که فیفا برای موضوع بلیت فروشی و هماهنگی حضور طرفداران ایرانی در ورزشگاه کشیده شده، تشکر کردند.

پس از سرانجام این نشست بسیاری از مردمی که برای تحویل بلیت خود در مرکز DECC آمده بودند با رییس فدراسیون ملاقات و تبادل نظر نموده و در سرانجام عکس یادگاری گرفتند.

منبع: فرارو

به "مهدی تاج در مرکز DECC بلیت فروشی فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج در مرکز DECC بلیت فروشی فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید