معرفی مدل های شیک لوازم منزل ساخته شده با فلز برنج

به گزارش وبلاگ دوست، در این مطلب به معرفی مدل های شیک لوازم منزل ساخته شده از فلز برنج خواهیم پرداخت که حقیقتا نمی توان چیزی زیباتر از آنها را در دکوراسیون منزل متصور شد. این لوازم تعریف کاملی از یک منزل لوکس، مجلل و باشکوه ارائه خواهند داد. در گذشته از فلز برنج در ساخت لوازم منزل به میزان زیادی استفاده می شده است اما این فلز خوش رنگ و لعاب دوباره جای خود را در میان طراحان پیدا کرده و به یک مدل شیک در دکوراسیون های امروزی تبدیل شده است.

معرفی مدل های شیک لوازم منزل ساخته شده با فلز برنج

به دلیل پیشینه قدیمی استفاده از فلز برنج در لوازم منزل، شاید گمان کنید که این لوازم هم صرفا جنبه یک وسیله دکوراتیو قدیمی و عتیقه گونه داشته باشند اما مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد، با جلوه و خطوط طراحی صاف و ساده به همراه درخشندگی مثال زدنی، کاملا مناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی هستند. به عقیده بسیاری از طراحان، فلز برنج امروزه به محبوب ترین و بزرگترین عنصر در طراحی داخلی تبدیل شده است بنابراین خوب است شما هم به استفاده از این فلز روی بیاورید.

همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، لوازم برنجی در منزل از قبیل مبلمان با پایه و میزهای جلو مبلی برنجی، جلوه ای مدرن در منزل شما بوجود خواهند آورد. وجود پایه های برنجی در مبلمان چیزی شبیه به یک مجسمه یا اثر هنری خواهد بود بدون اینکه زیادی خود را نمایان کند. البته امروزه پیدا کردن لوازمی که کاملا از فلز برنج ساخته شده باشند بسیار سخت است، در حقیقت بیشتر وسایل فلزی منزل از فلزهای معمولی ساخته شده و فقط جلا و رنگی شبیه به فلز برنج بروی آنها می کشند تا شباهتی با مدل های اصلی پیدا کند.

مدل های شبه برنجی شباهت زیادی به مدل های اصلی دارند و از لحاظ زیبایی چیزی کم ندارند اما کیفیت و جلایی که در فلز برنج دیده می شود را به هیچ نام در خود ندارند. در شکل زیر مشاهده می کنید که .بغیر از مبلمان، لوسترهای برنجی هم گزینه مناسبی برای سیستم نورپردازی خانه به تعداد می فرایند. بخصوص لوسترهایی که به سبک قدیمی طراحی می شوند بسیار شیک و دلبرانه به چشم خواهند آمد طوریکه مقاوت در برابر خرید آنها بی فایده خواهد بود. این لوسترها هم زمانی که خاموش هستند می درخشند و هم زمانی که روشن می شوند.

یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از فلز برنج در دکوراسیون داخلی مسلما آشپزخانه است. حتما فکر می کنید کجای آشپزخانه؟ آیا کابینت ها باید فلزی انتخاب شوند؟ یا لوستر آشپزخانه؟ در حقیقت فلز برای کابینت گزینه محبوب و معقولی نیست بخصوص در خانه های امروزی ایرانی این ماده دیگر جایی ندارد اما ترکیب کابینت های چوبی ام دی اف با دستگیره های طلایی برنجی جلوه ای بی نهایت لوکس و زیبا در دکوراسیون ایجاد میکند. همانطور که در آشپزخانه زیر می بینید رنگ کابینت ها تیره بوده و باعث شده دستگیره های طلایی و همچنین شیر ظرفشویی بیش از پیش خودنمایی کنند.

شاید فکر کنید برای استفاده از عناصر برنجی در دکوراسیون آشپزخانه، مجبور هستید از رنگ های تیره استفاده کنید اما آشپزخانه زیر دقیقا خلاف این موضوع را نشان می هد. دستگیره های کابینت، دو عدد لامپ آویز بالای میز اپن، شیر ظرفشویی و حتی صندلی های اپن این آشپزخانه تماما از جنس فلز برنج انتخاب شده اند که در زمینه کاملا سفید آشپزخانه بسیار زیبا و درخشان خودنمایی می کنند. از آنجایی که آبی نزدیک ترین رنگ به سفید است، دیوار بین کابینت ها هم به رنگ آبی روشن، کاشی کاری شده تا ظاهر دکوراسیون در عین متنوع بودن، خیلی گسسته و خارج از محدوده بنظر نرسد.

در چند سال اخیر بین مدل های شیک لوازم منزل، لوازم دکوری برنجی هم بازار فروشگاه های لوازم منزل را به شدت پر کرده است طوریکه به راحتی می تواند بدون توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید، مدل مورد پسند خود را خریداری کنید. اگر زیاد بازار می روید و همه جا را برای پیدا کردن آیتم مورد نظر خود زیر و رو می کنید، تعدادی وسایل برنجی کهنه و نوستالژیک با قیمت های بسیار مناسب پیدا خواهید کرد. اگر آیتمی مناسب با سلیقه خود پیدا نکردید گزینه نهایی خرید مدل های فلزی معمولی و رنگ زدن آنها به شکل فلز برنج است. با یک اسپری ساده می توانید وسایل کهنه خود را جلایی دوباره ببخشید.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

منبع: اتاق

به "معرفی مدل های شیک لوازم منزل ساخته شده با فلز برنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مدل های شیک لوازم منزل ساخته شده با فلز برنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید