جهت پرسپولیس از کنار استقلالی ها می گذرد

به گزارش وبلاگ دوست، پرسپولیس با پیروزی در خانه مس رفسنجان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد تا شاگردان گل محمدی به فکر پیروزی در 6 بازی باقیمانده خود باشند؛ با این حال کار سرخ ها برای رسیدن به قهرمانی چندان هم آسان نیست به خصوص که در این 6 هفته 5 تقابل پیاپی با تیم هایی دارند که سرمربی آنها استقلالی است و این امر کار سرخپوشان مرکز را سخت می کند. پرسپولیس به جز هفته آخر که باید با پیکان مهدی تاتار روبرو شود این سناریوها را انتظار می کشد:

جهت پرسپولیس از کنار استقلالی ها می گذرد

هفته بیست و پنجم: پرسپولیس - گل گهر

گل گهر با وجود شکست مقابل استقلال همچنان شانس کسب سهمیه را دارد. ضمن اینکه جدال بازیکنان سابق پرسپولیس در این تیم مثل حقیقی و منشا با سرخ ها دیدنی است با این حال حضور امیر قلعه نویی به نام یک استقلالی روی نیمکت این تیم می تواند بیشترین تهدید برای پرسپولیس باشد.

هفته بیست و ششم: فولاد - پرسپولیس

فولاد هم برای کسب سهمیه می جنگد و کلا حریف آسانی برای پرسپولیس نیست. بازی های سرخ ها در اهواز کم حاشیه هم نبوده است. جدا از این موارد حضور جواد نکونام هافبک سابق استقلال روی نیمکت این تیم هم انگیزه های فولاد را برای شکست پرسپولیس دو چندان می کند.

هفته بیست و هفتم: پرسپولیس - آلومینیوم اراک

تنها شکست پرسپولیس در این فصل مقابل آلومینیوم در اراک رقم خورد و حالا از لحاظ روحی کار برای پرسپولیس در بازی برگشت مقابل این تیم سخت است. گرچه خبری از خطیبی روی نیمکت اراکی ها نیست اما منصوریان هم می تواند به نام سرمربی سابق استقلال تهدید جدی برای پرسپولیس باشد.

هفته بیست و هشتم: ماشین سازی - پرسپولیس

هرچند ماشین سازی تا حدود زیادی سقوطش قطعی شده است اما بازی در خانه این تیم و همچنین انگیزه هایی که برای تقابل با پرسپولیس دارند شاید کار تیم گل محمدی را سخت کند. در این میان حضور علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال به نام سرمربی هم انگیزه های ماشین سازان را دو چندان می کند.

هفته بیست و نهم: پرسپولیس - تراکتور

آخرین خوان پرسپولیس مقابل یک استقلالی، بازی با تراکتور است که رسول خطیبی بعد از موفقیت با آلومینیوم اراک و شکست دادن پرسپولیس حالا در پی تکرار این اتفاق با تراکتور است تا سد راه قهرمانی سرخ ها شود.

منبع: فرارو

به "جهت پرسپولیس از کنار استقلالی ها می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت پرسپولیس از کنار استقلالی ها می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید