مزرعه 33 میلیون دلاری کارگردان فیلم تایتانیک

به گزارش وبلاگ دوست، جیمز کامرون، فیلمساز سرشناس، مزرعه 40 هکتاری خود را در ساحل غربی کالیفرنیا به قیمت 33 میلیون دلار فهرست کرده است.

مزرعه 33 میلیون دلاری کارگردان فیلم تایتانیک

به گزارش وبلاگ دوست، این ملک 40 هکتاری که در داخل یک دهکده بوم گردی واقع شده است، شامل یک خانه اصلی، یک مهمانخانه، دو انبار، استخر، زمین تنیس و امکانات سوارکاری است.

این ملک به عنوان یکی از خصوصی ترین و امن ترین مجتمع ها در سواحل جنوب کالیفرنیا معرفی شده است.

این مزرعه دارای چشم انداز های خیره کننده از اقیانوس و جزایر است، همچنین دارای مراتع وسیع، مسیر های پیاده روی، باغ ها و یک چاه خصوصی است. سایر امکانات اجتماعی عبارتند از یک تئاتر و یک سالن ورزشی بزرگ.

اقامتگاه اصلی یک خانه معماری چوبی و شیشه ای با مساحت 750 متر مربع است که از پنج اتاق خواب و هفت حمام تشکیل شده است. علاوه بر دو دفتر اجرایی، اتاق ورزش، اتاق رسانه و اتاق بازی وجود دارد. ساکنان می توانند از چشم انداز ها خیره کننده اقیانوس لذت ببرند و در حوالی استخر و اسپا به سبک تالاب مجلل استراحت کنند.

آشپزخانه و اتاق ناهارخوری شکل و عملکرد را با نورپردازی و کابینت سفارشی ترکیب می کنند و در عین حال چشم انداز ها وسیعی از مزرعه، از جمله باغ سبزیجات و زمین تنیس را ارائه می دهند.

به گزارش وال استریت ژورنال، کامرون این مزرعه را برای یافتن یک ملک روستایی و کشاورزی بیشتر خریداری کرد. او گفت: هنگامی که در آن جاده ساحلی رانندگی می کنید، نگرانی های دنیا از بین می رود.

پس از خرید این خانه به قیمت 4.37 میلیون دلار در سال 1999، کامرون و همسرش سوزی آمیس سال ها صرف بازسازی آن کردند.

کارگردان فیلم تایتانیک گفت: مالک قبلی سنگ مرمر زیادی داشت. ما آن را به چیزی برگرداندیم که احساس می کردیم به زمین مرتبط است.

منبع: فرارو

به "مزرعه 33 میلیون دلاری کارگردان فیلم تایتانیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه 33 میلیون دلاری کارگردان فیلم تایتانیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید