عطرهایی که در تابستان باید بزنید

به گزارش وبلاگ دوست، همان طور که می دانید عملکرد عطرها در شرایط آب وهوایی مختلف فرق دارد. بعضی از عطرها در هوای سرد پخش بو و ماندگاری بهتری دارند و بعضی دیگر در هوای گرم.

عطرهایی که در تابستان باید بزنید

تا حالا دقت نموده اید که در فصل تابستان رایحه عطرها بیشتر به مشام تان می رسد؟! انگار بیشتر افراد برای فرار از بوی ناخوشایند در طول ساعت های کاری بیشتر سراغ عطر می فرایند تا به علت گرما بوی نامطبوعی از خود بر جا نگذارند. در این مطلب از وبلاگ دوست به موضوع عطرهای مناسب تابستان می پردازیم.

عطرهای مناسب تابستان

ویژگی های عطرهای مناسب فصل تابستان

پس از انتها فصل زمستان و بلند شدن روزها کم کم باید با عطرهای تاریک و چوبی خداحافظی کنیم و به سراغ عطرهایی برویم که با گرم تر شدن هوا عملکرد مناسبی را از خود ارائه دهند. نخستین نکته در مورد عطرهای تابستانه این است که ماندگاری مناسبی در طول روز داشته باشند و بتوانند بوی خود را حداقل تا نیمه روز حفظ نمایند. نکته بعدی این است که بهتر است در فصول گرم از عطرهایی بهره ببرید که رایحه تازه و با طراوتی دارند. عطرهای باطراوت در فصول گرم سال انرژی شما را دوچندان می نمایند و باعث می شوند کمتر احساس خستگی کنید.

رایحه عطر مناسب هوای گرم

عطری که طبع خنک یا ملایم داشته باشد برترین انتخاب برای استفاده در فصول گرم سال است. عطرهای خنک را در طول روز بهره ببرید و از رایحه شاداب آن لذت ببرید. عطرهای ملایم بیشتر مناسب شب هستند و برای مهمانی های دورهمی یا جشن های محبت آمیز مناسبند. در این جا چند نمونه از عطرهای ملایم و خنک زنانه را می توانید مشاهده کنید:

انتخاب عطر مناسب با سن و شخصیت شما

عطرها اگر به درستی انتخاب شوند می توانند بازتابی از شخصیت و روحیات درونی شما باشند. عطرهای شیرین و برجسته که حالتی شوخ دارند بیشتر مناسب خانم های جوان و دختران پرجنب وجوش هستند. انتخاب عطرهای شیرین و خنک در فصل تابستان به این افراد پیشنهاد می گردد. در عوض خانم های بالغ و بالای 28 سال بهتر است از عطرهای ملایم و خنک استفاده نمایند. پیشنهاد ما برای مردان جوان استفاده از عطرهای تند و خنک و برای آقایان بالای 28 سال استفاده از روایح تلخ و خنک یا ملایم است. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید چه عطری با شخصیت شما سازگاری دارد و بهتر روی پوستتان جواب می دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب پوشاندن جوش صورت با 3 ایده آرایشی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "عطرهایی که در تابستان باید بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطرهایی که در تابستان باید بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید