سنای آمریکا سفیر جدید این کشور در روسیه را تأیید کرد

به گزارش وبلاگ دوست، سنای آمریکا نامزدی جان سالیوان معاون اول وزیر خارجه آمریکا بعنوان سفیر جدید ایالات متحده در مسکو را تصویب کرد و بیش از نیمی از سناتورهای آمریکایی به وی رای مثبت دادند.

سنای آمریکا سفیر جدید این کشور در روسیه را تأیید کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست به نقل از خبرگزاری نووستی، مجلس سنای آمریکا نامزدی جان سالیوان معاون اول وزیر خارجه آمریکا که اخیراً از سوی دونالد ترامپ بعنوان سفیر جدید ایالات متحده در مسکو معرفی شده بود را مورد تایید قرار داد.

بیش از نیمی از سناتورهای آمریکایی به نامزدی سالیوان در این سمت رأی مثبت دادند. اکنون باید حکم انتصاب وی توسط رئیس جمهوری آمریکا امضاء شود.

سالیوان قرار است جایگزین جان هانتسمن سفیر پیشین آمریکا در روسیه شود که قبل از انتها ماموریت خود از این سمت استعفاء داده و در اوایل اکتبر مسکو را ترک کرده است.

پیش از این سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای گروه 20 در ژاپن با جان سالیوان دیدار و گفت وگو کرده بود.لاوروف بعد از این دیدار در جمع وبلاگ دوست اعلام کرد که با سالیوان، راه های حل مسائل متعدد در روابط روسیه-آمریکا را بررسی کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی وزارت خارجه آمریکا، سالیوان در دیدار با وزیر خارجه روسیه ، یادآور شده بود که بهبود روابط دوجانبه به اجرای تعهدات مسکو در چارچوب توافقات مینسک برای حل و فصل مناقشه در شرق اوکراین و خودداری از آسیب رساندن به فرایند توسعه دموکراسی آمریکایی بستگی خواهد داشت.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سنای آمریکا سفیر جدید این کشور در روسیه را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنای آمریکا سفیر جدید این کشور در روسیه را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید