ساماندهی وانت بار های میوه فروش در منطقه یک شهرداری قزوین

به گزارش وبلاگ دوست، سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین گفت: طرح ساماندهی وانت های میوه فروش منطقه یک شهرداری قزوین در 2 نقطه شروع شد.

ساماندهی وانت بار های میوه فروش در منطقه یک شهرداری قزوین

سید مهدی حاجی سید رضی سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه براساس برنامه ریزی صورت گرفته، طرح ساماندهی وانت های میوه فروش درمنطقه یک از روز جاری آغاز شده است، گفت: براساس این طرح وانت بار ها به دو نقطه معین شده شامل کمر بندی جمهوری اسلامی جنب میمون قلعه و خیابان شهید انصاری غربی جنب امامزاده سلطان سید محمد (ع) راهنمایی شدند.

سید رضی اضافه نمود: فعالیت بیش از 100 دستگاه وانت میوه فروشی در میادین و معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی سطح منطقه و نارضایتی شهروندان شده بود که براساس مطالبات مردم ساماندهی این شرایط در دستور کاراجراِئیات منطقه یک شهرداری قزوین نهاده شد.

وی افزود: بر اساس ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرداری ها مبنی بر در اختیار قرار دادن اراضی برای ایجاد بازارچه برای افراد کم توان، کم سرمایه، فراوری کنندگان و فروشندگان کم سرمایه دو نقطه از سطح منطقه یک برای ساماندهی وانت های میوه فروشی معین شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین با تاکید براینکه هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت های میوه فروشی در منطقه یک ایجاد رضایتمندی مردم است، گفت: دنبال قطع کردن منبع درآمدی این افراد نیستیم این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح منطقه است.

سید رضی ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای تسطیح و آماده سازی، تعبیه سرویس بهداشتی و برقراری روشنایی در این دو نقطه که گنجایش 200 خودرو وانت میوه فروش را دارد صورت گرفته است

به گفته وی، قطعا اجرای این طرح در مراحل نخست اشکالات و نقاط ضعفی هم دارد و به محض استقرار کامل وانت های میوه فروشی اقدامات لازم را در راستای ایجاد رفاه هرچه بیشتر انجام خواهیم داد.

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه تمام توان خود را برای ایجاد رضایتمندی آن ها به کار خواهیم گرفت، گفت: براساس آنالیز های میدانی صورت گرفته اجرای این طرح طی چند روز آینده موجب برطرف مشکل ترافیک در این نقاط خواهد شد و بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم خواهد داشت.

وبلاگ دوست قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساماندهی وانت بار های میوه فروش در منطقه یک شهرداری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی وانت بار های میوه فروش در منطقه یک شهرداری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید