ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ با عمر باتری 30 روزه معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دوست، وان پلاس سال گذشته وارد بازار ساعت های هوشمند شد و ساعاتی قبل از یک ساعت هوشمند نو به نام نورد واچ رونمایی کرد. این ساعت از نمایشگر بزرگ و بسیار روشنی بهره می برد و عمر باتری آن به 30 روز می رسد. در ادامه به مشخصات این گجت می پردازیم.

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ با عمر باتری 30 روزه معرفی گردید

وان پلاس نورد واچ مجهز به نمایشگر 1.78 اینچی AMOLED است که رزولوشن آن به 368 در 448 می رسد و رفرش ریت 60 هرتزی را ارائه می دهد. درون این ساعت خبری از چیپ GPS نیست و بنابراین برای مسیریابی باید به وسیله بلوتوث 5.2 اطلاعات لازم را از گوشی دریافت کند.

مانند تقریبا تمام ساعت های هوشمند، در این مدل هم سنسور های مربوط به پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و آنالیز شرایط خواب دیده می گردد. وان پلاس می گوید این ساعت از 105 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید و به لطف گواهی IP68، با خیال راحت برای شنا کردن می توانید از آن استفاده کنید.

برای بدنه این ساعت از آلیاژ روی و پلاستیک استفاده شده و بند آن هم سیلیکونی است. باتری 230 میلی آمپر ساعتی درون این ساعت می تواند در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی یک ماه دوام بیاورد ولی در حال معمولی، عمر باتری به 10 روز می رسد.

کاربران هندی در حال حاضر با پرداخت 60 دلار می توانند این ساعت را خریداری نمایند ولی قیمت نهایی آن 85 دلار است. هنوز تعیین نیست که آیا این ساعت راهی بازارهای جهانی هم می گردد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ با عمر باتری 30 روزه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ با عمر باتری 30 روزه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید