دورهمی دانش آموزان نابینا در هتل بزرگ شیراز

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران : به مناسبت روز جهانی عصای سفید شب گذشته ضیافت شام دانش آموزان نابینای مرکز آموزش نابینایان شوریده شیراز با پیشنهاد و همکاری شهرداری منطقه سه به میزبانی هتل بزرگ شیراز برگزار گردید.

دورهمی دانش آموزان نابینا در هتل بزرگ شیراز

به گزارش وبلاگ دوست ، کمالی رییس انجمن نابینایان فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه گفت: بچه های نابینا مثل همه بچه های جهان احتیاج به سرگرمی و شادی دارند .احتیاج به دورهمی هایی که معاشرت نمایند و از امکانات رفاهی و سرگرمیی بهره مند شوند. در راستای نیل به این هدف ، دکتر شهریاری ، شهردار منطقه 3 شیراز پیشنهاد ضیافت شام دانش آموزان مدرسه نابینایان شوریده شیرازی را عنوان کرد و با استقبال مهندس جاویدان مدیر هتل بزرگ شیراز، این مجموعه جهانگردی - اقامتی به عنوان مرکزی پیشرو در حرکت های نوین فرهنگی و اجتماعی میزبانی این برنامه را بر عهده گرفت و انتها در شب به یادماندنی سوم آبان ماه بچه ها و نوجوانان سراسر شور و امید مدرسه شوریده شیرازی به اتفاق خانواده هایشان در مراسمی که به بهانه روز جهانی عصای سپید برگزار گردید حضور یافتند.

وی اذعان داشت : امیدوارم شاهد روزی باشیم که بچه های نابینای ایران بتوانند مثل شهروند درجه یک از امکانات استفاده نمایند. از مسئولین و مردم می خواهم که به جامعه نابینایان هرگز ترحم رفتار ننمایند اما یاری نمایند. قطعا اگر امکانات برای این قشر مناسب سازی گردد دیگر احتیاجی به ترحم نیست.

مهندس جاویدان مدیر هتل نیز با تاکید بر آنکه هتل شیراز مرکزی فرهنگی ،اجتماعی و اقامتی است گفت: همیشه سعی مجموعه ما بر این بوده که در حد توان به شهروندان و استان فارسی ها در برنامه های هنری ، فرهنگی و اجتماعی یاری کنیم و در برگزاری مراسم ها و برنامه های آنها در کنارشان باشیم ؛ مثل برنامه ضیافت امشب که به وسیله دکتر شهریاری پیشنهاد آن مطرح شد و هتل شیراز با افتخار میزبانی برنامه را برعهده گرفت.

وی با ابراز امیدواری از گذر از بحران رکود جهانگردی در پاییز سال جاری توضیح داد: در همه کسب و کارها بالا و پایین هست اما این شرایط گذرا است. اولویت ما ارائه خدمات شایسته در وهله اول به ایرانی ها ست و معتقدیم تا زمانی که حتی یک مهمان به هتل بیاید با ارائه خدمات خوب می توان به برگشت دوباره جهانگرد و رونق کسب و کار امیدوار بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "دورهمی دانش آموزان نابینا در هتل بزرگ شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی دانش آموزان نابینا در هتل بزرگ شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید