دادرس: نقشی در حکم کفاشیان ندارم، در استقلال یکی پول داده و با زرنگی بهره می خواهد

به گزارش وبلاگ دوست، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: مدتی است دوستان من را بایکوت نموده اند و محرمانه جلسه می گذارند و حکم می دهند.

دادرس: نقشی در حکم کفاشیان ندارم، در استقلال یکی پول داده و با زرنگی بهره می خواهد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دوست، مهدی دادرس در مورد اینکه چرا بخش خصوصی از این فوتبال نمی رود، گفت: من زیاد صفر و صد نمی بینم. ممکن است مسائلی وجود داشته باشد. من چند جا در بخش خصوصی کار کردم که عمرش بسیار کوتاه بود چون زیر بار حرف های غیر منطقی عظیمان نمی رفتم. آن ها می گفتند ما مالک هستیم، گفتم من مدیر هستم، گفتند ما پول خرج می کنیم گفتم پولتان برای خودتان، خداحافظ!

دادرس ادامه داد: به تازگی اینطور شده است. قبلا یکسری با عشق می آمدند اما به بن بست می خوردند، چون اقتصاد ما خصوصی نیست، دولتی است. خصوصی 15-تا20 درصد است که آن هم ضعیف است و به خنسی و مشکل می خورد. بی جان می گردد و آن هایی که می خواهند تیمداری نمایند عطای آن را به لقایش می بخشند.

وی در مورد اینکه خیلی ها می گویند بخش خصوص یعنی عابر بانک که فقط خرج کند، گفت: جدیدا این طور شده که برخی آمدند و عاقبت خوشی پیدا نکردند و بدهی های وحشتناک به وجود آمد. اگر از هزار نفر سوال کنید که 10وزیر این مملکت را نام برند 950 نفر هیچ کس نمی داند. وزیری که در این مملکت همه او را می شناسند وزیر ورزش است چون او خودش را به فوتبال وصل می نماید. اگر اینطور نباشد او هم زیاد شناخته شده نخواهد بود.

دادرس در مورد اینکه با این حساب باید بگوییم وزارت فوتبال و جوانان، گفت: بله، واقعا همین است چون روابط عمومی آن پست می گذاشت و مربی انتخاب می کرد و ضرب الاجل مشخص می کرد. البته بسیار دوست داشتنی است اما ذات فوتبال این است که همه خودشان را به آن می چسبانند. پس من هم که مقداری پول دارم، حالا به پاکی یا مشکوکی نگاه نمی کنم، اما این ها می خواهند خودشان را مطرح نمایند.

عضو کمیته استیناف توضیح داد: آن ها هم به دنبال دیده شدن هستند و هم استفاده کردن از دیده شدن، رانت هایی خواه ناخواه می آید. مثلا در آن شهرستان می خواهند تیمی را حمایت نمایند، خواه ناخواه نفر آن استان یا شهر می گردد، اگر بخواهد پروژه ای را پیاده کند راحت است. من کار دولتی هم نموده ام می فهمم چگونه است. یک راه را انتخا میک نند و صد راه را برای خودشان باز می نمایند. و واقعا هم همین است.

وی در مورد اینکه این افراد با چه وعده ای به فوتبال می آیند، مطرح نمود: شما وقتی یک طعمه قشنگ یا یک گل قشنگ را بگذارید، همه به طرف آن می آیند. نیاز نیست بگویید بیا، خود او شعورش می رسد، اگر شعور نداشت انقدر پولدا نمی شد. منبع درآمدش را کار ندارم، پولدار شده است.

دادرس درمورد اینکه برخی بدهکار عظیم بانکی بودند، گفت: این ها موقعی که جذب می شوند و چون شعور مالی دارند می فهمند که این راهی است برای دیده شدن مشهور شدن و برطرف موانع در برخی مسائل، یک مدت هم خرج می نمایند. در ملوان آقایی بود که صحبتی هم کرد و من انجام ندادم، گفت شما بروید بازی کنید پول از من و کلی بدهی روی دست ملوان گذاشت. این آدم ها می خواهند مسائل خودشان را حل نمایند و دیده شوند. موقعی هم که گیر می نمایند برای فرار آغاز به نق زدن می نمایند.

وی ادامه داد: یک فرمول ساده است، موقعی که به نتیجه نمی رسید و پول هم خرج کردید و برخی هم صحبت 100 میلیارد می نمایند. همین باشگاه استقلال چند آدم پولدار آمدند و در رفتند. یکی از آن ها خیلی زبل است و من خوشم آمد. پولی هم که داده با بهره می خواهد پس بگیرد. این نشان می دهد که حساب شده قدم برداشته اند.

دادرس در مورد اینکه سعادتمند اعلام نموده مگر چقدر پول داریم که روزی 50میلیون نزول بدهیم و در واقع باشگاه ها با نزول اداره می شوند و پول بهره ای می گیرند، گفت: متاسفانه این کلاف سردرگمی است که به خاطر مسائل مالی مملکت به وجود آمده است. آدم های زرنگی که می خواهند مطرح بشوند می آیند و سو استفاده می نمایند.

عضو کمیته استیناف که با رادیو جوان گفت و گو می کرد، در مورد اینکه محرومیت کفاشیان در این کمیته از 5 سال به سه سال و یکسال رسیده است، گفت: سر این موضوع واقعا من بی گناه هستم. مدتی است دوستان من را بایکوت نموده اند و محرمانه جلسه می گذارند و حکم می دهند. اگر ببینم صددرصد است حرف خودم را می زنم. من در این حکم نقشی نداشتم. سر هرحکمی هم که داده می گردد حرف دارم اما الان قضاوت نمی کنم، فقط یک تیتر روزنامه است. من هیچ خبری ندارم، چون بعد از آن اتفاق به جای آنکه به سپاهان بربخورد به برخی از آقایان برخورده، بنده را بایکوت کردند که خلاف قانون و اخلاق است و می توانم از این انتقاد کنم. سر این حکم هیچ نقشی ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دادرس: نقشی در حکم کفاشیان ندارم، در استقلال یکی پول داده و با زرنگی بهره می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادرس: نقشی در حکم کفاشیان ندارم، در استقلال یکی پول داده و با زرنگی بهره می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید