خرید سهام پالایشی یکم به وسیله کارگزاری ها

به گزارش وبلاگ دوست، مدیر بازار بورس تهران درباره دومین صندوق قابل معامله دولتی گفت: سهام پالایشی یکم با نماد پالایش از فردا 5 شهریور تا 19 شهریورماه پذیره نویسی می گردد و افراد می توانند با داشتن کد ملی، اقدام به خرید هر واحد این صندوق نمایند.

خرید سهام پالایشی یکم به وسیله کارگزاری ها

به گزارش گروه مالی خبرگزاری وبلاگ دوست از صداوسیما، محمود گودرزی مدیر بازار بورس تهران درباره دومین صندوق قابل معامله دولتی گفت: سهام پالایشی یکم با نماد پالایش از فردا 5 شهریور تا 19 شهریورماه پذیره نویسی می گردد و افراد می توانند با داشتن کد ملی، اقدام به خرید هر واحد این صندوق نمایند.

وی ادامه داد: علاوه بر درگاه های بانکی، 15 شعب منتخب بانکی هم پذیره نویسی این صندوق را انجام می دهند.

گودرزی با بیان اینکه افراد دارای کد بورسی می توانند به وسیله کارگزاری اقدام به خرید سهام نمایند گفت: برای این افراد، قرار است بعد از ساعات معاملات، 3 ساعت پذیره نویسی انجام گردد.

وی درباره تغییر نام دومین صندوق قابل معامله دولتی اضافه کرد: بر اساس اینکه متولی تأسیس این صندوق کدام سازمان است نام صندوق تعیین می گردد، بر این اساس در صندوق دارایکم به دلیل اینکه متولی وزارت دارایی بود؛ نام صندوق دارایکم و در این صندوق، چون متولی شرکت پالایش و پخش است به اسم پالایشی یکم با نماد پالایشنام گذاری شد.

مدیر بازار بورس تهران گفت: در این صندوق 15 درصد از سهام 4 پالایش بندرعباس، تهران، اصفهان و تبریز است و با 20 درصد تخفیف انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "خرید سهام پالایشی یکم به وسیله کارگزاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سهام پالایشی یکم به وسیله کارگزاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید