خبرنگاران گواردیولا: زیاد بر سر بازیکنانم داد می زنم اما دست خودم نیست

به گزارش وبلاگ دوست، تهران- خبرنگاران- پپ گواردیولا می گوید که او زیاد بر سر شاگردانش در منچسترسیتی فریاد می زند اما نمی تواند خودش را کنترل کند.

خبرنگاران گواردیولا: زیاد بر سر بازیکنانم داد می زنم اما دست خودم نیست

به گزارش وبلاگ دوست، سیتیزن ها روی نوار برد هستند و دقایقی پیش هم با پیروزی دو بر یک برابر وستهم بیستمین پیروزی متوالی خود را در تمامی رقابت ها به دست آوردند و همچنان به دنبال شکار چهارگانه بی سابقه هستند اما گواردیولا می گوید که او همچنان انتظارات بیشتری از بازیکنانش دارد.

وی در این باره گفت: گاهی اوقات بر سر بازیکنانم فریاد می کشم؛ نباید این کار را انجام دهم اما نمی توانم خودم را کنترل کنم. وقتی خودم هم بازیکن بودم، قصه همین بود، من اینطوری هستم. دوست ندارم به خودم دروغ بگویم و جور دیگری رفتار کنم.

گواردیولا افزود: گاهی اوقات آرام تر هستم؛ بستگی دارد البته فریاد می زنم چون شغلم را دوست دارم و از مربی بودن لذت می برم و دوست دارم بهتر و بهتر باشم. دوست دارم هر روز بازیکنان در بیشترین حد توانشان کار کنند و بهتر از روز پیش باشند.

سرمربی اسپانیایی پس از پیروزی چهارشنبه برابر بورسیا مونشن گلادباخ با گفتن این جمله که موفقیتش به واسطه قدرت هزینه کردن سیتی بوده، نقش خود را کمتر از حقیقت جلوه داد و گفت: اگر همه چیز به خاطر خودم بودم، حتما می گفتم. خیلی دوست داشتم بگویم دلیل پشت پرده این موفقیت این است که من خیلی خوش تیپ هستم اما این طور نیست و همه چیز به خاطر بازیکنان است.

وی افزود: من در 12 سال مربیگریم حتی یک گل هم نزدم؛ هرگز؛ هرگز یک پنالتی سیو نکردم و بازیگران اصلی بازیکنان هستند و تنها کاری که می توانم بکنم، این است که به آنها کمک کنم.

سیتی پس از واگذار کردن سومین قهرمانی متوالی به لیورپول، حالا در این فصل ظاهرا برای پس دریافت عنوان قهرمانی مصمم است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گواردیولا: زیاد بر سر بازیکنانم داد می زنم اما دست خودم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گواردیولا: زیاد بر سر بازیکنانم داد می زنم اما دست خودم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید