بدترین شروع بارسلونا با کومان در 18 سال گذشته

به گزارش وبلاگ دوست، آبی واناری های کاتالونیا با وجود کسب یک پیروزی مهم در بازی اخیرشان در لیگ قهرمانان، به فرایند کسب نتایج ناامیدکننده در لالیگا ادامه دادند.

بدترین شروع بارسلونا با کومان در 18 سال گذشته

به گزارش وبلاگ دوست، فاصله تیم فوتبال بارسلونا با صدرنشینان جدول رده بندی لالیگا با تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل آلاوس بیش از پیش شد. این دومین تساوی و چهارمین بازی بدون برد کاتالان ها در ششمین بازی شان در این فصل بود که آنها را با اختلافی هشت امتیازی نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده دوازدهم جدول قرار داده است.

این آمار بیانگر ضعیف ترین شروع بارسا در لالیگا از فصل 03-2002 است و اینکه رونالد کومان هنوز نتوانسته فرمولی برای ثبات بخشیدن به عملکرد تیمش پیدا کند.

بارسلونا با وجود بردن هر دو بازی اش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، در لالیگا نتوانسته چهار بازی اخیرش را ببرد و آخرین پیروزی اش در لیگ اسپانیا دقیقاً به یک ماه پیش برمی گردد که سلتاویگو را شکست داد. از آن زمان تیم کومان مقابل تیم های سویا، ختافه و آلاوس مساوی کرد و ال کلاسیکوی خانگی را هم 3 بر یک به رئال مادرید باخت.

آخرین باری که بارسلونا چنین شروعی داشت، این تیم با هدایت لوئیز فن خال فصل را در رده ششم جدول به خاتمه رساند، اما کومان می داند که قرار دریافت در این رده تا خاتمه فصل به منزله خاتمه کارش در این تیم خواهد بود.

بازی بعدی بارسلونا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف است و بعد از آن در هفته هشتم لالیگا دقیقاً شش روز دیگر به مصاف رئال بتیس می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بدترین شروع بارسلونا با کومان در 18 سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین شروع بارسلونا با کومان در 18 سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید