آکسیوس: ترامپ در فکر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است

به گزارش وبلاگ دوست، دو منبع آگاه اعلام کردند ترامپ اخیرا به مشاوران خود گفته در حال فکر درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

آکسیوس: ترامپ در فکر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست، وب سایت آکسیوس به نقل از دو منبع آگاه گفت ترامپ اخیرا به مشاوران خود گفته در حال فکر درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ دوست بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ دوست بخوانید. (کلیک کنید)

آکسیوس تاکید کرد این خبر به این دلیل مهم است که واضح ترین نشانه از متوجه شدن ترامپ نسبت به این حقیقت است که در انتخابات سوم نوامبر به جو بایدن باخته است با وجود آنکه اصرار دارد پیروز واقعی خودش است.

شبکه خبری سی ان ان امروز دوشنبه گزارش داد در حالی که 48 ساعت از اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی رسانه های آمریکایی می گذرد، امیلی مورفی مدیر اداره خدمات عمومی دولت فدرال آمریکا از به رسمیت شناختن جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا خودداری کرده و منابع مالی لازم برای آغاز فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن را در اختیار تیم وی قرار نداده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که بنابر اعلام رسانه های این کشور بازنده انتخابات ریاست جمهوری شده و باید 70 روز دیگر دولت را تحویل جو بایدن بدهد، با تأکید بر اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات و شمارش آرا تخلف و تقلب گسترده اجرا شده است، تا به امروز از پذیرش نتیجه اعلام شده از سوی رسانه ها خودداری کرده و چندین بار نیز خود را برنده انتخابات خوانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آکسیوس: ترامپ در فکر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکسیوس: ترامپ در فکر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید