خبرنگاران نتیجه یک نظرسنجی: ترامپ در مناظره بر بایدن چیره می گردد

به گزارش وبلاگ دوست، تهران-خبرنگاران- نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد تعداد بیشتری از رای دهندگان آمریکایی انتظار دارند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مناظره های انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز گردد و عملکرد بهتری در این مناظره ها نسبت به جو بایدن نامزد رقیبش از حزب دموکرات داشته باشد.

خبرنگاران نتیجه یک نظرسنجی: ترامپ در مناظره بر بایدن چیره می گردد

به گزارش وبلاگ دوست، تارنمای نشریه آمریکایی هیل نوشت: نتایج نظرسنجی جدید روزنامه یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک که روز یکشنبه منتشر شد، حکایت از آن دارد که از میان رای دهندگان واجد شرایط، 47 درصد پیش بینی می نمایند که ترامپ در مناظره ها انتخابات ریاست جمهوری صدرنشین باشد و 41 درصد پیروزی بایدن در این مناظره ها را پیش بینی کردند.

در بین رای دهندگان مستقل انتخابات 2020 اختلاف 10 درصدی وجود داشت و 47 درصد گفتند ترامپ در مناظره ها پیروز خواهد شد و 37 درصد انتظار داشتند بایدن برنده مناظره ها باشد.

اولین مناظره ریاست جمهوری آمریکا قرار است 29 سپتامبر (8 مهر) در شهر کلیولند در ایالت اوهایو برگزار گردد. کریس والاس مجری برنامه روز یکشنبه های شبکه فاکس نیوز راهنمایی این مناظره را برعهده خواهد داشت .

این نتایج همچنین نشان داد: 37 درصد از رای دهندگان واجد شرایط گفتند گردهمایی جمهوریخواهان باعث شده با احتمال کمتری از ترامپ در انتخابات نوامبر (آبان) حمایت نمایند و 33 درصد گفتند بعد از مشاهده گردهمایی احتمال این که به ترامپ رای دهند، افزایش یافته است.

ترامپ در بسیاری از نظرسنجی های ملی حتی در بسیاری از ایالت هایی که نقش معین نماینده ای در نتایج انتخابات دارند، از بایدن عقب است.

با این حال بعضی از نظرسنجی ها نشان داده اند که فاصله رقابت دو نامزد در هفته های اخیر کم تر شده و دو رقیب رقابتی نزدیک دارند.

بر اساس نتایج نظرسنجی جداگانه ای از روزنامه یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک که هفته پیش انجام شد، 50 درص رای دهندگان گفتند که در انتخابات نوامبر از بایدن حمایت می نمایند. در مقایسه 43 درصد حمایت خود را از ترامپ ابراز کردند.

نظرسنجی اخیر یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک با مشارکت هزار نفر را از رای دهندگان واجد شرایط بین 28 تا 31 آگوست (7 تا 10 شهریور) به وسیله تلفنی و با ضریب خطای مثبت و منفی 3.1درصد صورت گرفته است.

پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او در انتخاباتی که برای برگزاری در روز سوم نوامبر 2020 برابر با 13 آبان 99 برنامه ریزی شده است، معین خواهند شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نتیجه یک نظرسنجی: ترامپ در مناظره بر بایدن چیره می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نتیجه یک نظرسنجی: ترامپ در مناظره بر بایدن چیره می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید