توصیه های پزشکی رئیس جدید به ملی پوشان کاراته

به گزارش وبلاگ دوست، امیرعباس لشگری که از سوی سید حسن طباطبایی به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته منصوب شده، با حضور در آموزشگاه ملی المپیک دقایقی از تمرینات تیم ملی را به تماشا نشست. وی سپس با اعضای تیم ملی در مورد مباحث مختلف به تبادل نظر نشست.

توصیه های پزشکی رئیس جدید به ملی پوشان کاراته

لشگری با هشدار به ملی پوشان در مورد استفاده از مکمل های غذایی خطاب به ملی پوشان گفت: استفاده از مکمل ها در جهت قهرمانی احتیاج هر ورزشکاری است، ولی انتظار می رود این دست مکمل ها زیر نظر مستقیم کمیته پزشکی و فقط از مکانهای معتبر تهیه و استفاده گردد. اکنون مکمل های زیادی در بازار موجود است که به هیچ عنوان معتبر نبوده و مورد تائید ما نیستند.

وی ادامه داد: رقابتهای المپیک در پیش است و ملی پوشان دائم از سوی ماموران وادا مورد آزمایش قرار می گیرند. به همین دلیل احتیاج است که اعضای تیم ملی به خوبی مراقبت نموده و از هر نوع مکملی استفاده نکنند.

لشگری در خاتمه گفت: کلیه امور مربوطه به پزشکی و درمان آسیب های جزیی با هماهنگی رئیس فدراسیون و توسط همکاران من در کمیته پزشکی دنبال می گردد و در این خصوص جای هیچگونه نگرانی نیست.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در آخرین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی از امروز و در غیاب سرمربی تیم ملی در آموزشگاه ملی المپیک شروع شد.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توصیه های پزشکی رئیس جدید به ملی پوشان کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های پزشکی رئیس جدید به ملی پوشان کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید