آلوز کمترین دستمزد را بین بازیکنان بارسلونا خواهد داشت

به گزارش وبلاگ دوست، مدافع پیشین باشگاه بارسلونا که در آستانه بازگشت رسمی به این تیم است، کمترین دستمزد را در بین آبی واناری ها خواهد داشت.

آلوز کمترین دستمزد را بین بازیکنان بارسلونا خواهد داشت

به گزارش وبلاگ دوست، دنی آلوز که در آستانه بازگشت رسمی به بارسلونا است، امروز (دوشنبه) تست های پزشکی بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا تنها امضای قراردادش به جای مانده است. این مدافع 38 ساله که پس از قهرمانی با تیم زیر 23 سال برزیل در المپیک 2020 توکیو از تیم سائوپائولو جدا شد، قرار است روز چهارشنبه و ساعت 14 به وقت محلی بارسلونا به عنوان بازیکن نو کاتالان ها به طرفداران و رسانه ها معرفی گردد.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ آلوز در حالی که امیدوار است با بازگشتش به بارسلونا، شانس همراهی تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر را هم پیدا کند که در بارسلونا کمترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان خواهد داشت.

بارسلونا با مسائل اقتصادی بزرگی دست و پنجه نرم می نماید و در کنار بازیکنان قدیمی این تیم، خریدهای نو بارسا از جمله اریک گارسیا، ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو نیز با کاهش دستمزدشان موافقت کرد ه اند.

دنی آلوز که تا خاتمه فصل جاری در عضویت بارسلونا خواهد بود، در قراردادش با این باشگاه بند پاداش هایی وجود دارد که در صورت کسب دستاوردهایی به وسیله این مدافع برزیلی فعال خواهد شد.

دنی آلوز که بین سال های 2008 تا 2016 در عضویت بارسلونا بود و به این تیم برای کسب 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد، حالا زیرنظر ژاوی هرناندس دومین دوره حضورش در این تیم را تجربه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلوز کمترین دستمزد را بین بازیکنان بارسلونا خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوز کمترین دستمزد را بین بازیکنان بارسلونا خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید