تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز 55 هزار نفر رسید

به گزارش وبلاگ دوست، تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی یک خبرگزاری غربی نشان می دهد تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز 55 هزار نفر رسیده است.

تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز 55 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست به نقل از رویترز، آمارهای جمع آوری شده از منابع رسمی نشان می دهد تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به بیش از 54852 نفر رسیده است. این مساله نشانگر آن است که بریتانیا همچنان یکی از بدترین کشورهای دنیا از نظر تلفات انسانی ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا است.

بر اساس این گزارش، آمارهای ارائه شده شامل موارد فوت مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا نیز بوده است. این آمارها مربوط به تلفات کرونا در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی تا 19 ژوئن و اسکاتلند تا 21 ژوئن است. این آمارها همچنین شامل موارد اخیر فوت در بیمارستان های بریتانیا نیز بوده است.

این در حالی است که آمارهای دولت انگلیس حاکی است تا به امروز 43575 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس میخواهد طی ساعات آینده برنامه سرمایه گذاری زیرساختی را برای یاری به احیای اقتصاد پس از اعمال تدابیر قرنطینه ای اعلام کند.

جانسون گفته است که دولت از بهترین مشاوره های علمی پیروی نموده است. جانسون در ماه آوریل مدعی شده بود که واکنش دولت انگلیس به شیوع ویروس کرونا، موفقیت آمیز بوده است.

دفتر ملی آمار انگلیس نیز روز سه شنبه اعلام نموده است که تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا شامل انگلیس و ولز تا 19 ژوئن به 49610 نفر رسیده است.

افزایش چشمگیر تلفات ویروس کرونا موجب تشدید نقدها از عملکرد دولت بوریس جانسون شده است.

احزاب مخالف بر این باورند که دولت جانسون در اعمال محدودیت های قرنطینه ای و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس بسیار کند عمل نموده است. نقدها زیادی نیز در مورد ناکارآمدی دولت انگلیس در تامین تجهیزات بهداشت و درمان برای بیمارستان ها و مراکز درمانی مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز 55 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز 55 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید