تشخیص بیش از 50 نوع سرطان با یک آزمایش خون

به گزارش وبلاگ دوست، نظام درمان عمومی انگلیس امروز مراحل یک آزمایش نو خون را که می تواند تا پنجاه نوع بیماری سرطان را پیش از بروز علائم ردیابی کند، شروع می نماید.

تشخیص بیش از 50 نوع سرطان با یک آزمایش خون

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ دوست به نقل از اسکای نیوز، نظام درمان عمومی انگلیس امروز مراحل یک آزمایش تازه خون را که می تواند تا پنجاه نوع بیماری سرطان را پیش از بروز علائم ردیابی کند، شروع می نماید.

کارشناسان می گویند، این آزمایش می تواند به کشف سریع تر تومورهای سرطانی منجر گردد، زمانی که هنوز معالجه آنها آسان تر است و شاید امکان درمان قطعی سرطان وجود داشته باشد.

سرویس سلامت همگانی انگلیس بزرگترین آزمایش دنیای آزمایش خون برای بیش از 50 نوع سرطان را به این امید شروع می نماید که این آزمایش می تواند سرطان را قبل از ظاهر شدن علائم تشخیص دهد و بدین ترتیب سالانه جان هزاران نفر را نجات دهد.

به منظور اجرای این آزمایش که به آزمایش گالری موسوم است، بیش از 140 هزار داوطلب جذب شده اند؛ این آزمایش می تواند سرطان هایی را که به طور معمول غربالگری نمی شوند تشخیص دهد.

آماندا پریچارد، رئیس سرویس ملی بهداشت و درمان انگلیس می گوید: این آزمایش سریع و ساده خون می تواند شروع انقلابی در تشخیص و درمان سرطان در انگلیس و سراسر دنیا باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تشخیص بیش از 50 نوع سرطان با یک آزمایش خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص بیش از 50 نوع سرطان با یک آزمایش خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید