بویان: با بارفیکس مصدوم نشدم، 3 ماه با درد تمرین کردم، رفتار مدیران استقلال بسیار بد است

به گزارش وبلاگ دوست، هیچ اتفاقی تا امروز نیفتاده و پولی به حساب من واریز نشده است. اگر هم عنوان شده که پول من را واریز نموده اند خبر درستی اعلام ننموده اند.

بویان: با بارفیکس مصدوم نشدم، 3 ماه با درد تمرین کردم، رفتار مدیران استقلال بسیار بد است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: رفتار مدیران این باشگاه که حق و حقوق کسانی که سلامتی و جانشان را برای این تیم به خطر انداخته را پرداخت نکردند، بسیار بد است.

بویان: با بارفیکس مصدوم نشدم، 3 ماه با درد تمرین کردم/رفتار مدیران استقلال بسیار بد است

بویان نایدونوف در گفت و گو با فارس در مورد اینکه باشگاه استقلال تا امروز فرصت داشته مطالبات وی را پرداخت کند گفت: هیچ اتفاقی تا امروز نیفتاده و پولی به حساب من واریز نشده است. اگر هم عنوان شده که پول من را واریز نموده اند خبر درستی اعلام ننموده اند.

وی با بیان اینکه مدت ها است پیگیر مطالباتش از استقلال است اما کسی پاسخ او را نداده است تاکید نمود: همه چیز را به وکلایم واگذار نموده ام.آنها پرونده ام را پیگیری می نمایند ولی اگر پولی به حسابم واریز می شد به من اطلاع می دادند.

هافبک مقدونیه ای اسبق تیم استقلال ضمن انتقاد از رفتار اتفاق افتاده با وی و دیگر بازیکنان این تیم که مطالباتشان را دریافت نکردند خاظرنشان کرد: پادووانی بازیکنی بود که زحمات زیاد کشید اما حالا زندگی سختی دارد. او دوست صمیمی من و مرد روزهای سخت است.

بویان اضافه نمود: این رفتار مدیران استقلال که حق و حقوق بازیکنانی که سلامتی و جانشان را برای این تیم گذاشتند پرداخت نکردند بسیار بد است. امیدوارم پادووانی بتواند در ادامه زندگی اش شرایط بهتری داشته باشد چون او روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

هافبک مقدونیه ای اسبق تیم استقلال در مورد اینکه پیش از این عنوان شد وی در تست های پزشکی باشگاه از روی میله بارفیکس افتاده و مصدوم شده است توضیح داد: این حرف عجیب است، اگر مصدوم می شدم چگونه از تست های پزشکی عبور نموده و در تمرینات شرکت کردم؟

وی در مورد اینکه کارشناسان فوتبال در ایران از عملکرد وی انتقاد کردند و مدعی بودند او کار خاصی برای استقلال انجام نداد و حالا باید پول زیادی از این باشگاه دریافت کند خاطر نشان کرد: زمانی که برای استقلال بازی می کردم 3 ماه درگیر مصدومیت بودم. در هر بازی یا تمرین که می خواستم برای استقلال به میدان بروم با درد از ناحیه مچ پا روبرو بودم و مشکلاتی از این دست برایم ایجاد شده بود. الان دیگر این مسائل مهم نیست چون بازیکن این تیم نیستم.

بویان اظهار داشت: در تست های پزشکی باشگاه همه اعضای بدن را چک می نمایند و امکان ندارد موردی تعیین نشود. حتی MRI هم گرفتند و چیزی تعیین نشد.یادم است 2 روز در تست های پزشکی باشگاه شرکت نموده و تمام بدنم آنالیز شد. این حرف ها اصلا درست نیست و من در اولین تمرینی که با تیم انجام دادم آسیب دیدم. حالا هم این مسائل تمام شده و بحث درباره آن فایده ای ندارد.

منبع: عصر ایران

به "بویان: با بارفیکس مصدوم نشدم، 3 ماه با درد تمرین کردم، رفتار مدیران استقلال بسیار بد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویان: با بارفیکس مصدوم نشدم، 3 ماه با درد تمرین کردم، رفتار مدیران استقلال بسیار بد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید