برگزاری کارگاه آموزشی همیاران میراث در چغازنبیل

به گزارش وبلاگ دوست، مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه همیاران میراث و راهنمایان افتخاری اطلاع داد.

برگزاری کارگاه آموزشی همیاران میراث در چغازنبیل

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خوزستان، عاطفه رشنویی چهارشنبه 25 اسفندماه 1400 اظهار کرد: یکی از رویدادهای نیکوی ایام نوروز در محوطه های میراث فرهنگی، حضوران همیاران میراث و راهنمایان افتخاری است؛ علاقه مندانی که به میراث فرهنگی خود دلبسته اند و کوشش می نمایند که آن را به بازدیدنمایندگان معرفی و همگان را دلبسته این آثار سازند.

او با بیان این که سال جاری نیز همیاران، در ایام نوروز دوشادوش نیروهای پایگاه به معرفی چغازنبیل به جهانگردان می پردازند، افزود: در این راستا، برای آشنایی بیشتر با محوطه باستانی و بناهای آن و نحوه ارتباط با بازدیدنمایندگان کارگاه آموزشی برای این همیاران برگزار گردید.

مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه افزود: در این کارگاه کوشش شد تا همیاران بیش از پیش با نظریات نو در خصوص چغازنبیل، رویکردهای نوین به جهانگردی و جهانگرد و مطلع ساختن جهانگردان در خصوص ارزش چغازنبیل آشنا شوند؛ بعلاوه بر اعتبار علمی اطلاعاتی که به جهانگردان ارائه گردد نیز تأکید ویژه شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "برگزاری کارگاه آموزشی همیاران میراث در چغازنبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی همیاران میراث در چغازنبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید