اولویت سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد رعایت شیوه نامه های بهداشتی است

به گزارش وبلاگ دوست، معاون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد سفر ایمن با رعایت موارد بهداشتی در ایام نوروز 1401 از مهم ترین برنامه ها است.

اولویت سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد رعایت شیوه نامه های بهداشتی است

وبلاگ دوست یاسوج - محمد حسین زاده گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده برنامه های استقبال از گردشگران با همکاری ستاد اجرایی کرونا در سطح شهرستان های استان به نحو احسن همزمان با ایام نوروز اجرایی شد.

او گفت: در صورت مجوز ستاد استانی کرونا اجرای جشنواره های سنتی برای گردشگران در شهرستان کهگیلویه اجرایی می گردد.

حسین زاده شهرستان کهگیلویه را دارای ظرفیت های زیادی در زمینه گردشگری دانست و گفت: هرساله گردشگران زیادی در ایام نوروز از جاذبه های دیدنی استقبال می نمایند.

معاون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گفت: طی سال های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان اجرا شده است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوع این شهرستان گفت: شهرستان گرمسیری کهگیلویه با اقلیمی متفاوت و جاذبه های گردشگری متنوع مقصد مناسبی برای گردشگران در این فصل از سال خواهد بود.

سید عبدالعزیز موسوی گفت: تمام زیرساخت ها لازم برای استقبال از گردشگران در این شهرستان مهیا است.

او از بافت تاریخی دهدشت به عنوان یکی از بزرگترین بافت های جنوب کشور نام برد و گفت: بافت تاریخی شهر دهدشت متعلق به دوران صفویه است که با شماره 1689 در 27 مرداد سال 1364 در لیست آثار ملی به ثبت رسید.

موسوی آستان امامزاده سید محمود (ع) در قلعه رئیسی، آبشار کمر دوغ، لگین راک، آستان امامزاده میرسالار (ع)، آستان امامزاده نورالدین (ع)، قرق بلوط بنگان، دشت مازه، قلعه تاریخی شهر قلعه رئیسی، آستان امامزاده سلطان مهدی (ع) و آستان امامزاده آقامیر (ع) را از دیگر منطقه ها گردشگری و اماکن مذهبی این شهرستان بیان کرد.

شهرستان گرمسیری کهگیلویه با 132 هزار تن جمعیت هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است.

س

وبلاگ دوست کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اولویت سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد رعایت شیوه نامه های بهداشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد رعایت شیوه نامه های بهداشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید