برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های مبارزه با استرس ویژه جامعه هدف معزز شهرستان بابل

به گزارش وبلاگ دوست، خبرگزاری خبرنگاران- کارگاه آموزشی مهارت های مبارزه با استرس برای جامعه هدف معزز شهرستان بابل با رعایت پروتکل بهداشتی در کلینیک مددکاری و مرکز مشاوره شاهد و ایثارگربا هدف پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی، ارتقای سطح سلامت روان جامعه شاهد و ایثارگر شهرستان برگزار گردید .

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های مبارزه با استرس ویژه جامعه هدف معزز شهرستان بابل

به گزارش خبرنگاروبلاگ دوستدفترمازندران درشهرستان بابل، کارگاه آموزشی مهارت های مبارزه با استرس برای جامعه هدف معزز شهرستان بابل یکشنبه دوم خرداد ماه با رعایت پروتکل بهداشتی در کلینیک مددکاری و مرکز مشاوره شاهد و ایثارگربا هدف پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی، ارتقای سطح سلامت روان جامعه شاهد و ایثارگر شهرستان برگزار گردید .

در این کلاس خانم جعفرپور مدرس بالینی و تربیتی ابتدا به آنالیز مفهوم استرس پرداخت، سپس مفاهیم پایه، دلایل بروز استرس و راه های پیشگیری و مقابله با آن را به تفصیل بیان نمود .

راهبردهای مقابله با استرس، تفاوتهای فردی و محیطی موثر بر شیوه مدیریت استرس، مهارت های مقابله ای، چگونگی مقابله بااسترس، ویژگیهای فردی که با مدیریت استرس رابطه دارند، بالا بردن توان عمومی مقابله با استرس، شناخت علل و عوامل استرس زا، از مهمترین سرفصل های این کارگاه بود .

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های مبارزه با استرس ویژه جامعه هدف معزز شهرستان بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های مبارزه با استرس ویژه جامعه هدف معزز شهرستان بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید