بردیف: سازماندهی تهاجمی اندرلخت را محدود می کنیم

به گزارش وبلاگ دوست، سرمربی تیم روستوف روسیه در آستانه بازی رفت تیمش برابر اندرلخت بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا گفت: سعی می کنیم با بازی فشرده سازماندهی حریف مان را محدود کنیم.

بردیف: سازماندهی تهاجمی اندرلخت را محدود می کنیم

به گزارش وبلاگ دوست، تیم روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی فردا (سه شنبه) در بازی رفت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم اندرلخت بلژیک است.

قربان بردیف، سرمربی تیم روستوف روسیه در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: در تیم روستوف مسائل بسیار زیادی در طول دوران بدنسازی داشتیم، مسائلی چون مصدومیت و غیبت برخی از بازیکنان همانند ناواس، سردار آزمون و سعید عزت اللهی به دلایل مشکل خانوادگی و همراهی تیم ملی ایران که نتوانستند بیشتر از یک دوره همراه روستوف در اردوهای آماده سازی حضور پیدا نمایند.

سرمربی یاران آزمون در ادامه گفت: این مسائل در همه تیم ها وجود دارند و روستوف آماده بازی برابر اندرلخت بلژیک است. حریف ما از خط حمله خوبی برخوردار بوده و تیمی منسجم است.

بردیف با اشاره به نوع بازی تیمش گفت: سعی می کنیم تا با بازی فشرده سازماندهی تهاجمی اندرلخت بلژیک را محدود کنیم و از فرصت های خود بهره لازم را ببریم.

سرمربی تیم روستوف در انتها تأکید کرد: اندرلخت بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد، اما فکر نمی کنم این مسئله بتواند در نوع بازی تیم روستوف تأثیر بگذارد.

قربان بردیف در رابطه با ارسال دیرهنگام نامش به یوفا جهت نشستن روی نیمکت این تیم گفت: این مسئله بی ارتباط با قرارداد جدید من نیست. هنوز بندهایی از آن به طور دقیق تعیین نشده است.

سرمربی تیم روستوف یکی از چهار نامزد رسمی راهنمایی تیم ملی روسیه است و جلسه ای نیز با ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برگزار نموده است.

منبع: تسنیم

به "بردیف: سازماندهی تهاجمی اندرلخت را محدود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیف: سازماندهی تهاجمی اندرلخت را محدود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید