باهنر: پراید را صادر کنیم، چه کسی آن را می خرد؟

به گزارش وبلاگ دوست، در دنیای کنونی صنعت خودرو در بیشتر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، لوکوموتیو بخش صنایع محسوب میی گردد و فراوری آن نشانه رشد و هویت ملی است. صادرات خودرو یکی از مباحث مهمی است که به وسیله همه خودروسازان مطرح جهانی پیگیری می گردد. ارزآوری و کسب سود به وسیله فروش خودرو، لوازم یدکی و بعلاوه خدمات پس ازفروش هدفی است که همه خودروسازان در پی آن هستند. اما شرایط برای همه خودروسازان یکسان نیست و در پی آن، صادرات خودرو با فراز و فرود بسیاری روبرو می گردد.

باهنر: پراید را صادر کنیم، چه کسی آن را می خرد؟

باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد صادرات خودرو گفت: عده ای می گویند می خواهیم در کشورمان سالی 3 میلیون خودرو فراوری کنیم و 1 میلیون از آن را صادر کنیم، اما شما که چنین ادعایی دارید چه چیزی را می خواهید صادر کنید؟ اصلاً به چه مشتری ای می خواهید کالای صادراتی خود را بفروشید؟ با یاری چه فناوریی می خواهید این کار را انجام دهید؟

باهنر در ادامه گفت: در کشور ما در حال حاضر قیمت پراید که نمی خواهم روی کیفیت آن قیمتی بگذارم، با دلار 30 هزار تومانی 5 هزار دلار است. با همین 5 هزار دلار در کشورهای همسایه برترین ماشین را به ما می دهند، ما می خواهیم پراید را صادر کنیم، اما چه کسی این خودرو را می خرد؟

جدیدترین آگهی های خرید و فروش پراید

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ دوست بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "باهنر: پراید را صادر کنیم، چه کسی آن را می خرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باهنر: پراید را صادر کنیم، چه کسی آن را می خرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید