بارش برف و باران شروع شد، ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یکشنبه

به گزارش وبلاگ دوست، سازمان هواشناسی با اشاره به شروع بارش برف و باران طی امروز در غرب، شمالغرب، جنوب غرب و استان تهران از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی یکشنبه آینده اطلاع داد.

بارش برف و باران شروع شد، ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یکشنبه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دوست، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور با ورود سامانه بارشی جدید به کشور امروز و فردا در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف یا برف و باران پیش بینی می گردد.

بر این اساس علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمالغرب، در بعضی مناطق استان های واقع در شمالغرب و غرب، بارش باران و برف پیش بینی شده است.

فردا علاوه بر شمالغرب و غرب بعضی مناطق واقع در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران بارش برف، باران و وزش باد و در مناطقی از غرب کشور از جمله ایلام، خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

شدت بارش امروز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمالغرب کرمانشاه است. از سحر آدینه (فردا) به تدریج از شدت آلودگی در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته خواهد شد. آدینه برای بعضی مناطق شمالغرب، غرب، غرب خلیج فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می گردد.

سازمان هواشناسی اعلام نموده از اواخر وقت یکشنبه آینده و طی دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، شمالغرب، غرب، جنوب غرب، استان های ساحلی دریای خزر و دامنه های شمالی و جنوبی البرز غربی و مرکزی تحت تاثیر قرار می گیرند.

در اکثر مناطق کشور به طور نسبی تا روز یکشنبه فرایند تدریجی افزایش دما برقرار است، به ویژه استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان تا یکشنبه آینده فرایند افزایش تدریجی دما 3 تا 6 درجه روی خواهد داد.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بارش برف و باران شروع شد، ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران شروع شد، ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید