این گوشی های سامسونگ تا خاتمه سال جاری اندروید 13 را دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ دوست، اگر از گوشی های سامسونگ استفاده می کنید اما نمی دانید آیا تا قبل از سال آینده می توانید نسخه رسمی اندروید 13 را دریافت کنید یا خیر باید بگوییم به تازگی لیستی از گوشی های این شرکت منتشر شده که تا سرانجام سال جاری رسما به سیستم عامل تازه آپدیت می شوند.

این گوشی های سامسونگ تا خاتمه سال جاری اندروید 13 را دریافت می نمایند

سامسونگ معمولا زودتر از هر شرکت اندرویدی دیگری (غیر از وان پلاس که استثنائا سال جاری زودتر از سامسونگ گوشی هایش را آپدیت کرد) گوشی هایش را به سیستم عامل و رابط کاربری نو آپدیت می نماید. سال جاری هم قرار است این اتفاق خیلی زود رخ دهد. طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم، این شرکت کره ای در ماه اکتبر، یعنی ماه میلادی آینده (سه ماه بعد از انتشار نسخه رسمی اندروید) می خواهد فرایند انتشار آپدیت اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری One UI 5.0 را برای گوشی هایش شروع کند و نخستین محصولاتی هم که این آپدیت را دریافت می نمایند، سری گلکسی S22 خواهند بود.

در حال حاضر اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ در مرحله بتا قرار گرفته است و کاربران یک سری منطقه ها خاص می توانند به آن دسترسی داشته باشند. اما اگر نمی دانید آیا گوشی شما در فهرست محصولاتی قرار گرفته است که تا قبل از سال 2023 آپدیت یادشده را دریافت می نماید یا خیر خبر خوبی برایتان داریم چرا که به تازگی فهرست این محصولات منتشر شده است.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، سامسونگ به محض شروع فرایند آپدیت گوشی هایش به سیستم عامل و رابط کاربری نو، آن را برای سری گلکسی S22 و S21 عرضه می نماید. بعد از آن هم نوبت به گوشی های تاشو یعنی زد فولد 4، زد فولد 3، زد فلیپ 4 و زد فلیپ 3 می رسد. این گوشی ها پرچم داران نو سامسونگ به حساب می آیند که طبق روال هر سال، زودتر از گوشی های میان رده و مالی، آپدیت های عمده را دریافت می نمایند. اما خبر خوب اینجاست که گوشی های غیر پرچم داری هم در این فهرست قرار دارند که تا قبل از سال 2023 این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهرا گلکسی A53 5G هم این آپدیت را تا قبل از سال 2023 دریافت خواهد نمود. اما نکته مبهم اینجاست که وب سایت منبع مدعی شده تنها میان رده ای که سال جاری به اندروید 13 آپدیت خواهد شد، گلکسی A53 است. این در حالی است که سامسونگ این گوشی را به همراه گلکسی A73 و A33 راهی بازار نموده و اگر قرار به آپدیت این گوشی باشد، دو مدل یادشده هم باید سال جاری به اندروید 13 آپدیت شوند.

با این حال فعلا در ماه سپتامبر قرار داریم و تا زمانی که A53 به اندروید 13 آپدیت گردد، ممکن است برنامه های سامسونگ تغییر کند. گلکسی A53، گلکسی A33 و A73 هر سه با اندروید 12 راهی بازار شده اند و طبق سیاست نو سامسونگ باید تا 4 سال آپدیت عمده را دریافت نمایند و اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری One UI 5.0 هم نخستین آپدیتی است که این سه محصول دریافت می نمایند. حال باید منتظر ماند و دید برنامه های سامسونگ برای آپدیت گوشی هایش چگونه پیش می رود.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "این گوشی های سامسونگ تا خاتمه سال جاری اندروید 13 را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی های سامسونگ تا خاتمه سال جاری اندروید 13 را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید