اتفاق عجیب در سپاهان؛ ساکت رفتنی شد؟

به گزارش وبلاگ دوست، باشگاه سپاهان به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل بیست و دوم با هزینه های قابل توجه و جذب ستاره های مطرح و بعلاوه جذب یک مربی معتبر و نامدار عزم خودش را برای موفقیت در فصل جاری جزم نموده است و در این شرایط اخباری که از اصفهان به دستمان رسیده حکایت از تغییراتی احتمالی در این مجموعه دارد که ممکن است فعالیت های طلایی پوشان را در سطح مدیریت تحت الشعاع قرار دهد. ماجرای انتها همکاری محمدرضا ساکت با باشگاه سپاهان که چند وقتی است مطرح شده است ظاهراً این بار جدی تر از همواره وجود دارد و باید دید در نهایت با تصمیم شرکت فولاد مبارکه چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

اتفاق عجیب در سپاهان؛ ساکت رفتنی شد؟

ماجرا از آن قرار است که دوره خدمت ساکت در انتها شهریورماه به انتها خواهد رسید و هنوز فولاد مبارکه آن را تمدید نکرده است و از گوشه و کنار اخباری مبنی بر احتمال حضور چند چهره مدیریتی به جای او شنیده می گردد، ولی هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده است.

البته محمدرضا ساکت به چند علت همچنان شانس تمدید دوره روی صندلی مدیریتی سپاهان را دارد که از جمله آن به مقبولیت در بین طرفداران سپاهان می توان اشاره نمود و البته نفوذش در فدراسیون فوتبال و رابطه خوب با مهدی تاج و عضویتش در هیات رئیسه فدراسیون هم از جمله آن است. از سوی دیگر بازنشستگی ساکت یکی از دلایلی است که شانس ادامه همکاری با وی را ممکن است کاهش دهد، هرچند راه چاره هایی برای این مشکل وجود دارد.

ایلنا

منبع: فرارو

به "اتفاق عجیب در سپاهان؛ ساکت رفتنی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در سپاهان؛ ساکت رفتنی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید