آمار مبتلایان به کرونا در دنیا از مرز 25 میلیون نفر گذشت

به گزارش وبلاگ دوست، تعداد کل افراد مبتلا به کرونا در دنیا از مرز 25 میلیون نفر عبور کرد.

آمار مبتلایان به کرونا در دنیا از مرز 25 میلیون نفر گذشت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دوست از رویترز، تعداد کل افراد مبتلا به کرونا در دنیا از مرز 25 میلیون نفر عبور کرد و سرعت ابتلا به این ویروس نیز افزایش یافته است.

آنالیز نمودار دنیای ابتلا به کووید19 نشان می دهد تنها در مدت سه روز یک میلیون نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده اند که نشان دهنده افزایش سرعت ابتلا به این بیماری در دنیا است.

براساس آمار منتشر شده در روز یک شنبه، نهم شهریور، هند با بیش از 78 هزار مبتلا در روز شنبه بالاترین میزان ابتلای جدید در دنیا را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی، آمریکا با بیش از شش میلیون ابتلا، بالاترین تعداد مبتلایان در دنیا را دارد، برزیل نیز با 3.8 میلیون مورد در صندلی دوم قرار گرفته است و هند نیز 3.5 میلیون مورد ابتلا به کرونا را گزارش نموده است.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، از نهاد های اصلی سلامت عمومی در آمریکا، آمار واقعی افراد مبتلا به کرونا در دنیا بسیار بیشتر از آمار های رسمی برآورد می گردد و علت این امر، محدودیت ها در انجام تست کرونا و بروز موارد فراوانی از ابتلای ملایم به این ویروس است که گزارش یا حتی شناسایی نمی گردد.

تعداد رسمی قربانیان کووید19 در سراسر دنیا بیش از 842 هزار نفر گزارش شده است. ایالات متحده با 182 هزار و 779 نفر بالاترین آمار را دارد و پس از آن برزیل با 120 هزار و 262 نفر و پس از آن مکزیک با 63 هزار و 819 نفر قرار دارند.

روسیه نیز در آخرین آمار های خود 4980 مورد جدید از ابتلا را گزارش نموده که با این حساب جمع کل مبتلایان به کووید19 در این کشور به یک میلیون نفر نزدیک شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمار مبتلایان به کرونا در دنیا از مرز 25 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در دنیا از مرز 25 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید