13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دوست، در میان مدل های مختلف و گوناگون کاورهای محافظ موجود در بازار لوازم جانبی گوشی های هوشمند، کاورهای سیلیکونی همیشه جزو پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات بوده اند که در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها فراوری و در اختیار کاربران قرار گرفته اند. این دسته از کاورهای محافظ در عین نرمی و انعطاف پذیر بودن، مقاومت بسیار خوبی دارند و به علت خاصیت کشسانیشان، قادرند از همه بخش های گوشی هوشمند شما در برابر ضربات و دیگر آسیب های جدی محافظت نمایند. از این رو، در این مقاله قصد داریم 13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید کاور سیلیکونی برای گوشی شیائومی خود را دارید، انتخاب سریع تر و راحت تری از خبرنگاران داشته باشید.

13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در خبرنگاران

کاور قاب تک طرح سیلیکونی مدل Guard-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S

67,080

تومان

کاور گوشی مدل سیلیکونی کد M05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 8pro

41,000

تومان

خرید کاور سیلیکونی گوشی های شیائومی

مشاهده همه

کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی برای ردمی نوت 11 و 11S شیائومی

فهرست 13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در فروشگاه آنلاین وبلاگ دوست را با معرفی و آنالیز کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی شروع می کنیم. این کاور محافظ که از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت فراوری و روانه بازار شده، وزن بسیار سبک 40 گرمی را دارد و انعطاف پذیری بالای آن موجب شده تا به راحتی بتوان گوشی را درون آن قرار داد و آن را خارج کرد. کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی همه بخش های گوشی هوشمند شما را به طور کامل تحت محافظت قرار می دهد و ساختار مات آن نیز سبب شده تا لکه های اثر انگشت و چربی روی آن نماند. روی این قاب محافظ، برای هر دکمه گوشی هوشمند شما یک قطعه جدا طراحی شده که به راحتی می توانید از دکمه های گوشی بهره ببرید و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت.

این کاور سیلیکونی در برابر خط وخش و بعلاوه پاشش آب نیز مقاوم است و نرمی و لطافت آن حس بسیار خوشایندی را هنگام استفاده به کاربران منتقل می نماید. لبه های کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، کمی برجسته تر از سایر قسمت ها طراحی شده تا خیال کاربران از بابت محافظت از نمایشگر و سنسورهای دوربین نیز راحت گردد. این کاور از قابلیت بسیار خوب شارژر بی سیم نیز پشتیبانی می نماید و برای گوشی های هوشمند ردمی نوت 11 و 11S شیائومی در طیف رنگی بسیار گسترده برای فروش در دسترس واقع شده است.

کاور مدل سیلیکونی طرح پاک کنی اصلی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 / Note 11 4G / Note 11s

50,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه برای پوکو X3 و X3 پرو شیائومی

اگر محافظت بیشتر از سیستم دوربین گوشی هوشمند خود برای شما به یک دغدغه تبدیل شده، کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه با داشتن پوشش کشویی دوربین می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. این کاور سیلیکونی پرفروش که در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی فراوری و روانه بازار لوازم جانبی شده، جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و تکسچرهایی که روی آن طراحی شده، مانع از سر خوردن گوشی از روی دست خواهد شد. این کاور سیلیکونی شیائومی قابل شست وشو نیز است و می توانید آن را در صورت کثیفی به راحتی تمیز کنید.

برند لیمیا برای ساخت این محصول از پلاستیک سخت، نرم و سیلیکون به صورت ترکیبی استفاده نموده تا مقاومت و دوام این کاور محافظ در برابر ضربات احتمالی به گوشی و بعلاوه خط وخش های بسیار بیشتر گردد. این محصول 20 گرم وزن دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نخواهد کرد. این کاور محافظ به خوبی روی گوشی سوار می گردد و همه قسمت های آن را می پوشاند، بعلاوه هیچ اختلالی برای دسترسی کاربران به دکمه ها ایجاد نمی نماید. کاربران گوشی های هوشمند پوکو X3 و X3 پرو شیائومی قادرند این کاور محافظ را با قیمتی بسیار مناسب از وبلاگ دوست خریداری نمایند.

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه مناسب برای گوشی موبایل شیائومی REDMI POCO X3/Poco X3 PRO/Poco X3 NFC

5 %

55,000

52,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای پوکو X4 پرو شیائومی

این کاور از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت و بادوام TPU فراوری و روانه بازار شده و محبوبیت بسیار خوبی نیز میان کاربران پیدا نموده است. این قاب محافظ به صورت همه جانبه و یکپارچه از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید و به سبب انعطاف پذیری بالایی که دارد، به راحتی می توان گوشی را درون آن قرار داد و از آن خارج کرد. وزن این محصول بسیار سبک است و به هیچ عنوان گوشی هوشمند شما را سنگین نمی نماید. برش های بسیار دقیقی در محل دکمه ها و پورت های این گوشی روی کاور ایجاد شده تا کاربران به خوبی قادر به استفاده از گوشی خود باشند.

ساختار این کاور محافظ از نوع مات بوده و به همین علت نیز لکه های چربی و اثر انگشت روی آن نمی ماند. لبه های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده اند و باعث می شوند زمانی که گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، سنسورهای دوربین و بعلاوه خود نمایشگر دچار خط وخش نشوند. کاور مدل سیلیکونی در برابر آب نیز مقاوم است و در صورت کثیف شدن می توانید آن را با آب تمیز کنید. از دیگر مشخصات این کاور می توان به پوشش نرم داخلی آن اشاره نمود که مانع از لک افتادن بدنه گوشی شما خواهد شد.

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

مشاهده کالا

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی مناسب شیائومی 12 لایت

برند بادیگارد همیشه یکی از برترین فراورینمایندگان لوازم جانبی گوشی هوشمند در فروشگاه وبلاگ دوست به شمار می رود که محصولات باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این محصولات باکیفیت و پرفروش، کاور مدل سیلیکونی گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت است که از سیلیکون بسیار بادوام فراوری شده و وزن بسیار سبکی نیز دارد. علاوه بر این، باید به مقاومت بسیار بالای این کاور سیلیکونی اشاره کنیم که خیال شما را از بابت محافظت همه جانبه از گوشی هوشمند خود راحت می نماید. این محصول بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی می توان آن را درون گوشی قرار داد یا آن را خارج کرد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی در قسمت دوربین پشت گوشی لبه ای ضخیم تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد. پورت شارژ گوشی نیز در این قاب محافظ به خوبی برش خورده و هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نمی نماید. رنگ این محصول نیز در اثر استفاده زیاد از بین نمی رود.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12 Lite

95,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی برای ردمی 9T شیائومی

این کاور سیلیکونی پرفروش که برای گوشی هوشمند شیائومی ردمی 9T در تنوع رنگی بسیار بالایی فراوری و عرضه شده، محصولی از برند گلدن گارد است. این محصول جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و هنگام استفاده حس بسیار خوشایندی به کاربران القا می نماید. درون این کاور با پوشش نرمی تعبیه شده تا هیچ آسیبی به بدنه گوشی گران قیمت شما وارد نگردد. این کاور محافظ هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران از گوشی ایجاد نمی نماید و لبه هایی برجسته برای محافظت از سیستم دوربین و صفحه نمایش گوشی نیز دارد.

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی علاوه بر مقاومت در برابر آب و ضربات احتمالی، از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط نیز پشتیبانی می نماید تا خیال کاربران از این بابت نیز راحت باشد. این کاور محافظ خاصیت آب گریزی دارد و قطرات آب از روی آن سر می خورند و جذب نمی شوند. انعطاف پذیری بالای این محصول سبب شده تا کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مسئله ای نداشته باشند. بعلاوه باید اشاره کنیم که پوشش مات این کاور محافظ سیلیکونی لکه های چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و سنگینی وزن آن نیز به حدود 30 گرم می رسد که بسیار سبک است.

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 9T

75,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05 برای پوکو X3 GT شیائومی

کاربران گوشی هوشمند پوکو X3 GT شیائومی می توانند کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05 را به عنوان یکی از پرفروش ترین کاورهای موجود در فروشگاه وبلاگ دوست انتخاب نمایند. این کاور محافظ از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت فراوری شده که علی رغم وزن بسیار سبک آن، مقاومت بالایی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی به گوشی از خود نشان می دهد. کاور قاب تک همه بخش های گوشی هوشمند را تحت پوشش محافظتی خود قرار می دهد و بعلاوه هیچ گونه محدودیتی برای دسترسی به دکمه ها و پورت شارژ گوشی برای کاربران به وجود نمی آورد.

این کاور محافظ در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین لبه های برجسته ای دارد تا محافظت بیشتری را در این نواحی ارائه دهد و خیال کاربران را از این بابت راحت کند. این قاب محافظ بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی می توان گوشی را درون آن قرار داد و یا آن را خارج کرد. برند قاب تک در بخش داخلی این کاور پوشش نرمی تعبیه نموده تا مانع از لک افتادن بدنه گوشی هوشمند شما گردد. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست و با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه وبلاگ دوست به فروش می رسد.

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT

60,650 تومان

مشاهده و خرید

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی برای ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی

این کاور سیلیکونی بادیگارد کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و از گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی به خوبی محافظت می نماید. این محصول شرکت بادیگارد بسیار سبک است و وزنی 25 گرمی دارد. همین عامل نیز موجب شده تا وقتی گوشی را درون قاب قرار می دهید، به هیچ عنوان سنگین نگردد. محل قرارگیری پورت شارژ و دکمه ها به خوبی در این قاب محافظ برش زده شده تا کاربران به راحتی بتوانند از گوشی هوشمند خود بهره ببرند.

بعلاوه لبه های دور نمایشگر و سیستم دوربین در این کاور محافظ کمی برجسته شده تا این بخش ها هنگام قرار گرفتن گوشی روی سطوح صاف در محافظت کامل باشند. این کاور محافظ ضد آب نیز است و کاربران دغدغه ای از بابت تمیز کردن آن نخواهند داشت. در نهایت باید به انعطاف پذیری بسیار خوب این محصول برند بادیگارد اشاره کنیم که به سادگی می توان گوشی را درون آن قرار داد و از آن خارج کرد.

کاور بادیگارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G

85,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Guard-05 برای شیائومی 11T

کاور مدل Guard-05 برند قاب تک، یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت فروشگاه وبلاگ دوست به شمار می رود که برای گوشی هوشمند شیائومی 11T در تنوع رنگی بسیار خوب فراوری و روانه بازار شده است. هنگامی که این کاور سیلیکونی را لمس می کنید، حس بسیار خوشایندی به شما القا می گردد و این یعنی قاب تک از سیلیکون بسیار بادوام و نرمی برای ساخت این محصول استفاده نموده است.

علاوه بر این، باید به انعطاف پذیری بالای این کاور نیز اشاره کنیم که سبب می گردد در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی هوشمند شما وارد نخواهد شد. کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Guard-05 بسیار سبک است و سنگینی وزن آن تنها به 10 گرم می رسد. لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین در این کاور کمی برجسته شده اند تا خیال کاربران از بابت محافظت از دوربین و نمایشگر گوشی نیز راحت باشد. پوشش نرم داخلی این قاب نیز مانع از لک افتادن بدنه گوشی خواهد شد.

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Guard-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 11T

102,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه برای نوت 10 پرو شیائومی

روی این کاور که برند لیمیا برای گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی فراوری و روانه بازار نموده، تکسچرهای جالبی دیده می گردد که از سر خوردن گوشی هنگام استفاده جلوگیری می نماید. این کاور محافظ وزن بسیار سبکی دارد و بعلاوه در برابر آب نیز مقاوم است. مجهز بودن به پوشش کشویی سیستم دوربین، بارزترین ویژگی این کاور محافظ سیلیکونی به شمار می رود که خیال کاربران را از این بابت راحت می نماید.

پورت شارژ گوشی در این قاب محافظ به خوبی و به شکل دقیقی برش خورده و هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نمی نماید. ابعاد این کاور محافظ 16x8x1 میلی متر است و ضخامت بسیار کمی نیز دارد. طراحی مات این کاور سیلیکونی موجب شده تا لکه های چربی و اثر انگشت روی آن نماند. در نهایت باید به لبه های برجسته در قسمت نمایشگر و دوربین و بعلاوه انعطاف پذیری بالای این محصول اشاره کنیم که به راحتی می توان گوشی را درون کاور قرار داد.

کاور لیمیا مدل سیلیکونی طرح کشویی راه راه مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note10Pro

20 %

69,000

55,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05A برای شیائومی می 11 لایت

از جمله پرفروش ترین کاورهای سیلیکونی شیائومی می توان به کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05A اشاره نمود که این بار برای گوشی هوشمند شیائومی می 11 لایت فراوری شده است. این کاور از جنس سیلیکون بسیار نرم و باکیفیت ساخته شده که دوام خوبی دارد و به هیچ عنوان در اثر استفاده زیاد تغییر رنگ نمی دهد. این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر خط وخش و ضربات احتمالی به گوشی از خود ارائه می دهد و بخش های مختلف آن نیز برای دسترسی راحت کاربران به طور دقیق برش خورده است.

وزن این کاور محافظ سیلیکونی 10 گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این گوشی کمی برجسته هستند تا زمانی که گوشی را روی سطح صاف قرار می دهید، آسیبی به این بخش ها وارد نگردد.

کاور قاب تک مدل سیلیکونی کد Grd-05A مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Lite

83,010 تومان

مشاهده و خرید

کاور لوکسار مدل Ezio برای شیائومی 12، 12S و 12X

در فهرست 13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی، نمی توان به محصولات بسیار باکیفیت لوکسار اشاره نکرد. مدل Ezio از این برند که برای گوشی های هوشمند شیائومی 12، 12S و 12X عرضه شده، طراحی بسیار مجذوب کننده و شکیلی دارد که همین عامل نیز مقاومت 20 برابری نسبت به سایر مدل های دیگر موجود در بازار به کاربران ارائه می دهد. این محصول بسیار سبک وزن است و تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را نیز دارد.

بعلاوه لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور حدود 0.5 میلی متر بالاتر آمده تا خیال کاربران از بابت محافظت از این دو بخش مهم گوشی راحت گردد. از دیگر ویژگی های مهم کاور لوکسار مدل Ezio می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب آن نیز اشاره نمود. محل پورت شارژ و سنسورهای دوربین در این کاور محافظ به خوبی برش داده شده اند تا برای کاربران محدودیتی هنگام استفاده از گوشی ایجاد ننمایند.

کاور لوکسار مدل Ezio مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12X / 12 / 12s

40 %

300,000

179,900 تومان

مشاهده و خرید

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber برای شیائومی 12 پرو و 12S

مدل Carbon Fiber از برند لوکسار برای گوشی های هوشمند شیائومی 12 پرو و 12S طراحی و عرضه شده و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. لوکسار در طراحی این کاور از تکسچرهای مجذوب کنندهی در بخش پشتی کاور استفاده نموده تا هم زیبایی این محصول را دوچندان کند و هم مانع از سر خوردن گوشی در دست کاربران گردد. یکی از نکات جالب توجه این کاور محافظ حالت مشبک درون کاور است که حرارت فراوریی گوشی را به بیرون راهنمایی می نماید و مانع از داغ کردن گوشی هوشمند شما خواهد شد.

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber از ترکیبی از فیبر کربن، TPU و سیلیکون ساخته و تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را نیز دارد. این کاور در برابر ضربات احتمالی و پاشش قطرات آب از خود مقاومت نشان می دهد و از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه برآمدگی میان قاب و لنز دوربین پشت سبب شده تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می دهید، آسیبی به سنسور دوربین آن وارد نگردد. این کاور لکه های چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید.

کاور لوکسار مدل Carbon Fiber مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12 Pro / Mi 12S pro

42 %

320,000

185,500 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل texured برای نوت 11 پرو، 11E پرو، 11 پرو پلاس شیائومی

محصولات و لوازم جانبی برند نیلکین هیچ نیازی به معرفی ندارند و همیشه جز بادوام ترین و پرفروش ترین محصولات فروشگاه آنلاین وبلاگ دوست بوده اند. کاور مدل texured این برند که برای گوشی های هوشمند نوت 11 پرو، 11E پرو، 11 پرو پلاس شیائومی عرضه شده، از جنس سیلیکون بسیار سخت و مقاوم است که ضربات احتمالی به گوشی را به راحتی جذب نموده و محافظت همه جانبه ای را به کاربران ارائه خواهد داد. تکسچرهایی روی طراحی این کاور محافظ به چشم می خورند که علاوه بر زیبایی، مانع از لیز خوردن گوشی هنگام استفاده از دست کاربران نیز خواهند شد.

در این کاور قدرتمند، محل قرارگیری شیارهای مربوط به سوکت شارژر با جایگاه آن ها روی گوشی دقیقاً یکسان است و برای شارژ کردن گوشی هیچ محدودیتی نخواهید داشت. کاور نیلکین مدل texured، ضدخش و ضدلک است و در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد. طراحی لبه ها و فریم جانبی این کاور محافظ به گونه ای است که روی دکمه ها را می پوشاند و این بخش ها در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین ارتفاع بیشتری نیز دارند.

کاور نیلکین مدل texured مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 4G Global/ Note 11 Pro 5G Global/ Note 11 Pro plus 5G India/ Note 11E Pro 5g

431,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در وبلاگ دوست پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از کاورها برای گوشی های شیائومی خود هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین وبلاگ دوست تجربه کنید. شما از چه نوع کاور محافظی در گوشی هوشمند خود استفاده می کنید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران وبلاگ دوست مگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

کاور قاب تک طرح سیلیکونی مدل Guard-05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S

67,080

تومان

کاور گوشی مدل سیلیکونی کد M05 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 8pro

41,000

تومان

خرید کاور سیلیکونی گوشی های شیائومی

مشاهده همه

سوالات متداول

کاورهای سیلیکونی شیائومی چه مزایایی دارند؟

این کاورها علاوه بر اینکه بسیار نرم و لطیف هستند، مقاومت بسیار بالایی در برابر خط وخش و آسیب های جدی دارند و از گوشی هوشمند شما محافظت می نمایند.

آیا قاب های سیلیکونی سری شیائومی 12 از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند؟

بله. بسیاری از قاب های سیلیکونی سری شیائومی 12 با فناوری شارژ بی سیم سازگاری دارند و برای شارژ کردن گوشی نیازی نیست آن را از کاور محافظ خارج کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 کاور سیلیکونی پرفروش گوشی های شیائومی در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید