گرامی: تیم ها درباره تعطیل کردن لیگ اختلاف نظر دارند

به گزارش وبلاگ دوست، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی بر این اعتقاد است که تیم های لیگ رجحان در مورد تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر با هم اختلاف نظر دارند.

گرامی: تیم ها درباره تعطیل کردن لیگ اختلاف نظر دارند

فریبرز گرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست، در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با شیوع ویروس کرونا طبیعی بود که بازی ها تعطیل گردد و لیگ های جهان نیز با چنین شرایطی روبرو هستند. با این شرایط فعلا به صورت انفرادی تمرین می کنیم و منتظریم که تکلیف بازی ها روشن گردد. در حال حاضر بحث تعطیلی یا ادامه دادن به بازی ها پیش آمده و باید ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی بازی ها است؟ بیان کرد: در این زمینه نمی توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم و طبیعتا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می توانند بهترین تصمیم را بگیرند. با این حال باید بگویم که تیم ها در مورد تعطیل کردن لیگ اختلاف نظر دارند. بعضی تیم ها قبل از این تعطیلی شرایط خوبی داشتند و بعضی تیم ها هم شرایط مناسبی نداشتند، طبیعتا تصمیم گیری در این مورد سخت است و از طرفی این موضوع هم مطرح است که اگر لیگ را نیمه کاره تمام نمایند آیا پرسپولیس را قهرمان اعلام خواهند کرد یا خیر.

گرامی ادامه داد: نکته مهم در این شرایط بحرانی، سلامتی انسان ها است و ادامه این شرایط مطمئنا کار را سخت تر خواهد نمود. اگر این شرایط ادامه داشته باشد بعید نیست که لیگ برتر تعطیل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرامی: تیم ها درباره تعطیل کردن لیگ اختلاف نظر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامی: تیم ها درباره تعطیل کردن لیگ اختلاف نظر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید