، پیگیری پروژه، مشخص کوثر عزمی برای تکمیل برج های دوقلو ندارد

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/لرستان پروژه برج های دوقلوی کیو سال 93 کلنگ زنی شد و به گفته مسئولان قرار بود 36 ماهه به بهره برداری برسد.

، پیگیری پروژه، مشخص کوثر عزمی برای تکمیل برج های دوقلو ندارد

بر تکمیل این پروژه طبق برنامه زمان بندی دائم تاکید می شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل احداث نصب شده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان بندی حذف شد.

در قرارداد پروژه برج های دوقلو که مرتفع ترین سازه خرم آباد محسوب می گردد، سهم شهرداری 25 و سرمایه گذار 75 درصد اعلام شده و سرمایه گذار آن گروه عمران و ساختمان معین کوثر است.

این پروژه در چند ماه اول آغاز فعالیت فرایند خوبی داشت اما پس از آن دیگر خبری از فعالیت آنچنانی نبود و صدای بعضی از کاسبان شهر خرم آباد که با پروژه در بحث مواد غذایی(برای کارگران) و مصالح ساختمانی همکاری می کردند بلند شد.

مسئولان نیز در بحث قرارداد سخنانی را رسانه ای می کردند اما هیچ اتفاق خاصی در قرارداد پروژه رخ نداد و همچنان شرایط همانی است که از اول بود و اعتراض ها راه به جایی نبرده است.

علی ماکنعلی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در مورد آخرین شرایط این پروژه گفت: پیگیر معین تکلیف برج های دوقلو هستیم و بر این اساس یکصد و نهمین جلسه علنی شورا با حضور مدیرعامل شرکت معین کوثر برگزار گردید.

وی با اشاره به مسائل این پروژه توضیح داد: شرکت معین کوثر در اوایل بدون مجوز کار را آغاز نموده اما حالا با اینکه مجوز ساخت را شهرداری تمدید نموده، می گویند مجوز ساخت نداریم.

ماکنعلی تاکید نمود: با توجه به شرایط به نظر می رسد، پیمانکار عزمی برای تکمیل برج های دوقلو ندارد و متاسفانه پروژه همچنان تعطیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد اعلام کرد: با اینکه قرارداد این پروژه به نفع شهرداری نبوده و نیست اما امیدواریم شرکت معین کوثر به طور جدی ورود نموده و کار را تکمیل کند یا اگر نمی تواند رسماً اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "، پیگیری پروژه، مشخص کوثر عزمی برای تکمیل برج های دوقلو ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "، پیگیری پروژه، مشخص کوثر عزمی برای تکمیل برج های دوقلو ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید