پویش نفس های تازه شهر، هر نوزاد یک درخت

به گزارش وبلاگ دوست، همزمان با اجرای برنامه های استقبال از بهار، پویش نفس های تازه شهر در سطح محله های شهر تهران اجرا می گردد.

پویش نفس های تازه شهر، هر نوزاد یک درخت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دوست به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران همزمان با اجرای برنامه های استقبال از بهار، پویش نفس های تازه شهر در سطح محله های شهر تهران اجرا می گردد.

مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بهار فصل رویش، سرزندگی و حیات دوباره طبیعت است و با حضور خود جان دوباره ای به طبیعت می بخشد و در این میان تولد هر نوزاد در هر خانواده ای، به مثابه بهار زندگی می ماند که شادی و نشاط و سرزندگی را به خانواده ها مژده می دهد. میلاد فرخنده هر نوزاد نه تنها به خانواده بلکه به شهر نیز جان دوباره ای می بخشد و حضور او در شهر به عنوان، شهروندی تازه، محسوب شده و حیات شهروندی خوب را تداوم می بخشد. آغاز بهار که نمادی برای حیات دوباره می باشد و تولد نوزاد که نوید بخش حضور یک شهروند تازه در شهر می باشد بهانه های خوبی برای گرامیداشت حضور او می باشد که اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در نظر دارد این اتفاق فرخنده را با اجرای طرح نفس های تازه شهر (هر نوزاد یک درخت) از 15 اسفند 1400 تا 15 اردیبهشت ماه 1401 با همکاری و مشارکت سازمان فضای سبز و بوستان های شهر تهران و ستاد راهبری مشارکت های محلات در شهر تهران و در سطح محله های شهر تهران، اجرا نماید.

وی هم چنین اضافه کرد: این برنامه ویژه نوزادان تهرانی متولد دی ماه 1400 تا فروردین 1401 می باشد که به وسیله بانوان کارگروه سبک زندگی و خانواده (تسنیم) در محله های شهر تهران شناسایی شده اند و فضای کاشت نهال نیز در بوستان های محلی، بوستان های بزرگ و کمربند سبز تهران با هماهنگی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و ادارات فضای سبز منطقه ها 22 گانه صورت خواهد گرفت.

گفتنی است مراسم افتتاحیه پویش نفس های تازه شهر روز شنبه 21/12/1400 با مشارکت منطقه ها 22، 21، 5 و به میزبانی منطقه 22 در پهنه غربی بوستان چیتگر برای غرس 50 درخت به نام نوزادان مشمول طرح برگزارخواهد شد.

شهروندان می توانند با مراجعه به ادارات بانوان منطقه ها و یا سرا های محله ضمن مشارکت در این پویش تصاویرخود را با #نفس-های-تازه-شهر در فضای مجازی منتشر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پویش نفس های تازه شهر، هر نوزاد یک درخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش نفس های تازه شهر، هر نوزاد یک درخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید