نواز شریف شروط دولت پاکستان برای صدور مجوز خروج را رد کرد

به گزارش وبلاگ دوست، نخست وزیر سابق پاکستان علی رغم اصرار برادر و دخترش حاضر به پذیرش شروط قرار داده شده از سوی دولت اسلام آباد نشد.

نواز شریف شروط دولت پاکستان برای صدور مجوز خروج را رد کرد

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ دوست به نقل از اکسپرس نیوز، نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان که این روزها به دلیل بیماری پیروز به خارج شدن از زندان شده است حاضر به پذیرش شروط دولت برای صدور مجوز خروج از کشور نشد.

گزارش ها حاکی است نواز شریف که برای سفر به انگلیس و تحت درمان قرار دریافت نیاز به خارج شدن نامش از لیست سیاه و ممنوع الخروج ها دارد شروط دولت را رد کرد.

وکلای حزب نواز در این خصوص تصریح کردند: او حاضر به پرداخت وثیقه و آماده کردن تضمین درخواستی دولت اسلام آباد نیست.

نخست وزیر سابق پاکستان بدون توجه به اصرارهای شهباز شریف و مریم نواز اعلام کرده است: حاضر به پذیرش شروط غیر منطقی دولت عمران خان نیستم.

نواز شریف تاکید کرد: دستگاه قضایی به من 8 هفته مرخصی داده است و برای اخذ این مرخصی وثیقه لازم را تحویل داده ام لذا دیگر ضرورتی وجود ندارد که برای خروج از کشور وثیقه جداگانه ای تحویل داده شود.

دولت اسلام آباد در واکنش به این اظهار نظرهای نواز شریف اعلام کرد: حزب نواز تا فردا صبح فرصت دارند تصمیم نهایی خود را در مورد تحویل وثیقه و اخذ مجوز خارج کردن نواز شریف از کشور تغییر دهند.

گفتنی است نواز شریف به کمبود شدید پلاکت های خونی مبتلا است و این مشکل می تواند منجر به خون ریزی داخلی و حتی مرگ این سیاستمدار 79 ساله شود.

.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نواز شریف شروط دولت پاکستان برای صدور مجوز خروج را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواز شریف شروط دولت پاکستان برای صدور مجوز خروج را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید