نقش پررنگ رسانه های ترکیه در معرفی تبریز 2018

به گزارش وبلاگ دوست، معاون رئیس جمهور از نقش پررنگ رسانه های ترکیه در معرفی تبریز 2018 اطلاع داد.

نقش پررنگ رسانه های ترکیه در معرفی تبریز 2018

زهرا احمدی پور، معاون رئیس جمهور در جلسه ای با حضور جمعی از مدیران رسانه ای کشورهای اسلامی به اهمیت برقراری ارتباط موثر با کشورهای همسایه از جمله ترکیه اشاره و تاکید نمود که رسانه های ترکیه در معرفی رویداد تبریز 2018 نقش پر رنگی دارند.

وی در ادامه اضافه نمود:

گردشگری پیغام آور صلح است و مدیران رسانه های ترکیه می توانند زیبایی های تبریز را به هموطنان و مخاطبان خود نشان دهند تا زمینه همکاری و فرصت جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برای تبریز و آذربایجان شرقی فراهم گردد.

احمدی پور با اشاره به شباهت فرهنگی زیاد ایران و ترکیه، گفت:

با افزایش آشنایی دو کشور با یکدیگر به وسیله رسانه ها، می توان شاهد برگزاری هر چه بهتر تبریز 2018 باشیم.

او اسلام هراسی و ایران هراسی را از جمله برنامه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت که دشمنان با دامن زدن به اختلافات و ایجاد خشونت بین مسلمانان می خواهند کشورهای اسلامی را تضعیف نمایند و با ایجاد شکاف، آنان را از هم دور نمایند.

احمدی پور معتقد است بیشتر منابع کشورهای اسلامی برای رقابت با یکدیگر تلف می گردد و دشمنان کاری نموده اند که این کشورها خودشان با یکدیگر بجنگند.

وی توسعه گردشگری را در ایجاد تعامل و آشتی بین ملت ها، ضروری دانست که می تواند بسیاری از اختلافات بین ملت ها را حل نماید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "نقش پررنگ رسانه های ترکیه در معرفی تبریز 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش پررنگ رسانه های ترکیه در معرفی تبریز 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید