نقشه برطرف آسیب های اجتماعی در شیراز تهیه گردد

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/فارس رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با توجه به ارتقاء سلامت در جامعه، خواهان تهیه نقشه برطرف آسیب های اجتماعی شد.

نقشه برطرف آسیب های اجتماعی در شیراز تهیه گردد

مسعود زارعی در نشست با مدیران اداره پیشگیری و آسیب های اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به نقش موثر و سازنده فرهنگسازی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: در پی رسالت و مسئولیت اجتماعی اداره پیشگیری و آسیب های اجتماعی، پرسنل باید تمام کوشش خود را در راستای آموزش و فرهنگ سازی و ارائه خدمات مطلوب در شهر و به شهروندان بکار بگیرند.

به گزارش وبلاگ دوست به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، او با تاکید بر اینکه موفقیت در اجرای طرح های مختلف با ایجاد حس مسئولیت در تمام دستگاه ها میسر می گردد، اسم کرد: ما باید در پی نقشه راهی در راستای برطرف آسیب های اجتماعی باشیم و در این زمینه ضمن بهره مندی از برنامه دستگاه های مختلف از تحقیقات علمی برای برطرف این مشکل، مجموعه ای در هم تنیده ایجاد کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز بعلاوه با اشاره به صندلی مذهبی، تاریخی و فرهنگی این کلانشهر و حضور زائرین و گردشگران در شهر، تاکید نمود: شهرداری طرحی با موضوع ساماندهی معتادان متجاهر به ویژه با زخم باز را آنالیز و به کمیسیون ارائه دهد.

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری ضمن ارائه گزارش و اقدامات اجرا شده در مجموعه، اسم کرد: همکاری خالصانه نیروهای این اداره در فرآیند کار قابل تقدیر بوده و پیگیری حل مسائل حقوقی و ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان مستلزم حمایت است.

یوسف آفرینی، کمبود امکانات در زیر ساخت های مجموعه را در راستای اجرای هر چه بهتر خدمات رسانی مطرح و اسم کرد: با توجه به گستره شهر شیراز، تامین و بهسازی امکانات باعث ارائه کیفی در خدمات دهی به شهروندان و ایجاد امنیت و ارتقاء سلامت جامعه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نقشه برطرف آسیب های اجتماعی در شیراز تهیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه برطرف آسیب های اجتماعی در شیراز تهیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید