نتایج دوم سامانه یکپارچه خودرو معین شد

به گزارش وبلاگ دوست، به 97 درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه شرکت نموده بودند، طبق برنامه زمان بندی تا انتها سال 1403 براساس برنامه فراوری خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

نتایج دوم سامانه یکپارچه خودرو معین شد

دور دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو منطبق با زمان بندی اعلام شده به کار خود سرانجام داد و از این پس نتایج روی سایت قابل مشاهده است.

به گزارش ایرنا، به 97 درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت نموده بودند، طبق برنامه زمان بندی تا سرانجام سال 1403 براساس برنامه فراوری خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات تازه در شهریور برای سه درصد به جای مانده، ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی تازه و جایگزین فراهم می گردد.

این افراد جزو کسانی بودند که تنها به انتخاب یک یا دو اولویت از دو گروه خودروساز خصوصی بسنده نموده بودند و به علت عدم تناسب با برنامه فراوری آن خودروسازان، خودرو به آنان تعلق نگرفت.

بدین ترتیب به همه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همچون مرحله نخست خودرو تخصیص داده خواهد شد.

گفتنی است از ابتدای امسال تا به امروز خودروسازان داخلی تعداد 285 هزار دستگاه خودرو فراوری کردند که رکورد فراوری خودرو در چندین سال اخیر را شکستند.

قابل ذکر است با توجه به برنامه اعلامی خودروسازان، در ماه های آینده روند افزایشی فراوری و عرضه خودرو به بازار تداوم خواهد یافت. بدین ترتیب عرضه محصولات تازه و آینده خودروسازان داخلی نیز در همین سامانه ادامه پیدا خواهد نمود.

منبع: عصر ایران

به "نتایج دوم سامانه یکپارچه خودرو معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج دوم سامانه یکپارچه خودرو معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید